مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات ریزش مرگبار سقف آمبولانس بیمارستان بعثت سنندایی

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، روز دوشنبه 26 دی ماه بر اثر بارش شدید برف سقف و سایبان جلوی آمبولانس بیمارستان بعثت سنندج سقوط کرد که منجر به فوت یک جوان 50 ساله شد. کرد که به این بیمارستان اعزام شد.

در پی حادثه ریزش کانکس اورژانس بیمارستان بعثت و جان باختن یک نفر، رئیس قاضی استان کردستان دستور آغاز مراحل قضایی و بررسی دقیق این حادثه را صادر کرد.

با این دستور حسین حسینی روز سه شنبه خواستار بررسی دقیق موضوع و مشخص شدن علت حادثه شد و در این راستا دادستان مرکز استان کردستان موظف به رسیدگی به این حادثه و گزارش نتیجه شد.

روز دوشنبه 26 دی ماه بر اثر بارش شدید برف سقف و سایبان جلوی آمبولانس بیمارستان بعثت سنندج سقوط کرد که منجر به فوت یک کرد 50 ساله شد که وی را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی کردستان، نیروهای آمبولانس پس از بررسی های اولیه مرگ مرد بانه ای بر اثر سانحه تصادف را تایید کردند.

استاندار کردستان پس از ریزش اورژانس بیمارستان بعثت سنندج خواستار رسیدگی فوری به این حادثه شد.

در پی وقوع این حادثه در بیمارستان بعثت سنندایی، اسماعیل زارعی کوشا خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به این پرونده و علت حادثه شد و به سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار دستور رسیدگی ویژه به این حادثه را داد.

وی با تاکید بر آمادگی تمامی ادارات و سازمان های دولتی برای خدمت رسانی به مردم در هر زمان و مکان گفت: لازم است از بروز چنین حوادثی توسط مدیران و مسئولان استان جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید  یک کروکودیل در طبیعت توسط یک کروکودیل دیگر خورده می شود! + فیلم

استاندار کردستان با تسلیت به خانواده آن مرحوم در این حادثه گفت: هرگونه قصور احتمالی در جریان این حادثه باید با بررسی همه جوانب مرتفع شود.

بیمارستان بعثت سنندج یکی از بیمارستان های عمومی مجهز سنندج است که این بیمارستان در سال 1373 تاسیس شد و در حال حاضر دارای 349 تخت فعال می باشد.

سنندایی مرکز استان کردستان با حدود 500000 نفر سکنه است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *