مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات حاشیه علی کریمی و مجموعه بیلبورد برای برند سلامتی من!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ماجرا از اینجا شروع شد که علی کریمی اسطوره سابق فوتبال ایران در پست اینستاگرامی خود در واکنش به این مراسم و به قول خودش نوشت که میلیاردها تومان خرج می کنیم، نذر می کنیم و در نهایت ، ما می خواهیم بیماری را درمان کنیم که او به دلیل کمبود پول می میرد. نماز خواندن…”
انتشار این اطلاعیه با واکنش تند آخوندی و انتقاد وی از علی کریمی با الفاظ تند و توهین آمیز مواجه شد. البته به گزارش خبرگزاری مهر، پس از انتشار پست علی کریمی، تمامی تصاویر تبلیغاتی وی بر روی بیلبوردهای من در شهر تهران توسط اداره کل ارشاد استان تهران و سازمان زیباسازی جمع آوری شد.


بیلبوردهای برند من


واکنش آذری جهرمی پس از جمع آوری بیلبوردهای تبلیغاتی برند من من

البته در این جریان واکنش های زیادی از سوی مردم و مقامات دولتی مانند آذری یهرمی صورت گرفت.
آذری جهرمی وزیر اسبق ارتباطات پس از جمع آوری تمامی بیلبوردهای تبلیغاتی برند من من که تصویر علی کریمی روی شامپو مجیشن (محصول جدید مشترک علی کریمی با برند مای من) دیده شده بود، نوشت که به تصویر رسیده ایم. بازیکن فوتبال را محروم می کند».
وی پس از اعتراض به این گونه واکنش های تند و البته برای برقراری آرامش در کشور در کانال تلگرامی خود نوشت: چقدر از ممنوع التصویری رئیس جمهور به ممنوعیت عکس مجریان و فوتبالیست ها رسیده ایم. آقا/خانم عزیز با جمع آوری این بیلبوردها نه از دارایی علی کریمی کاسته می شود و نه پاسخ آن سوال اشتباه داده می شود. این فقط باعث می شود که یک کلونی از مردم به دلیل احساساتی که به آنها تزریق می کنیم جمع شوند. این همه مردم را وارد تقابل نکنیم. علی کریمی را همه می شناسیم. فوتبالیست درجه یک آسیا که زحمت کشید و با پای خودش به آنجا رسید. در دل او چیزی نیست. مقاله را دید، ناراحت شد، منتشر کرد. منکر این نیستم که چون حرف آنها شنیده می شود نباید در مقابل حرف های نادرست سکوت کرد. اما چنگ هم نباید به صورتت پرتاب کنی».

بیشتر بخوانید  متن و جملات تبریک سال نو به زبان آذری و استانبولی با ترجمه


واکنش رسول خادم در حمایت از علی کریمی


مکان رسول هادم

البته رسول خادم پیشکسوت برجسته کشتی جهان و قهرمان سابق المپیک در حمایت از جادوگر فوتبال ایران از اقدام خیرخواهانه علی کریمی و کمک دو میلیارد تومانی برای تحصیل کودکان آسیب پذیر در سال های گذشته یاد کرد. و در واقع کارهای خیرعلی را که کریمی در اختیار رسانه ها قرار داد که اغلب مخفیانه انجام می شد را مثال زد.
وی در پست اینستاگرامی خود نوشت: در بحبوحه ویروس کرونا که دانش آموزان به مدرسه نمی رفتند و مجبور به استفاده از «سیستم شاد» شدند، بسیاری از دانش آموزان روستایی و حاشیه شهرها به دلیل فقر مالی، توان خرید گوشی یا تبلتی برای استفاده از سیستم شاد نداشت. وقتی به سراغ این دسته از دانش آموزان روستاها و حاشیه شهرها رفتید، یأس و ناامیدی عجیبی حال روحی این کودکان و نوجوانان را گرفت که به دلیل تنگنای مالی قادر به خرید گوشی و تبلت نبودند. یکی از افرادی که پا پیش گذاشت و مبلغی حدود دو میلیارد تومان را برای خرید تبلت اختصاص داد علی کریمی عزیز قهرمان ملی فوتبال ایران بود.
وی البته با تمجید از این اقدام خیرخواهانه علی کریمی که این روزها تصویرش بر روی بیلبوردهای محصولات بهداشتی برند من من به چشم می خورد، افزود: این اقدام خیرخواهانه علی کریمی در حالی انجام شد که بسیاری از سازمان ها مسئول این جدی هستند. مشکل دانش آموزان حتی بخشی از اولویت های برنامه ما را ندارند… قهرمانان ملی که در میادین مختلف ورزشی در قبال درد مردم خود احساس مسئولیت می کنند در بین ما مردم فراموش نمی شوند. و برخی سخنان بد، اخلاق بد و تلاش برای تخریب، چه تلاشی بیهوده در نظر عموم.

بیشتر بخوانید  میزان مالیات حساب های پرپول چقدر است ؟

چرا بیلبوردهای مرد من با تصاویر علی کریمی از سطح شهر جمع آوری شد؟


بیلبوردهای برند من

خبرگزاری مهر پس از جمع آوری بیلبوردهای علی کریمی از سطح شهر نوشت: پس از توهین علی کریمی به شعائر حسینی، تصاویر تبلیغاتی وی بر روی بیلبوردهای برند مای من که شامپوی یونیسکس مجیشن را معرفی می کرد، توسط اداره کل تهران حذف شد. رهبری و سازمان زیباسازی جم علی کریمی چندی پیش در پست اینستاگرامی خود به نحوه نذورات در ماه محرم واکنش نشان داد که با مخالفت شدید برخی از روحانیون و مردم مواجه شد.
پس از این اتفاق، تصاویری از علی کریمی و به دنبال آن شامپو مای مان مایجین بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت آرایشی و بهداشتی مای در سطح شهر قرار گرفت و بلافاصله جمع آوری شد. این اتفاق بحث ممنوع التصویری علی کریمی را در میان هواداران و هواداران این اسطوره فوتبال به راه انداخت.


واکنش جدید علی کریمی به ممنوع التصویری و مجموعه بیلبوردهایش

علی کریمی در جدیدترین واکنش خود به مسائل اخیر در تاریخ 5 مرداد 1401 در اینستاگرام شخصی خود تصاویری از بیلبورد محصول جدید مجیشن را که عکسش از آن حذف شده بود به اشتراک گذاشت و در متنی کوتاه این اقدام را ترس از چند عکس بی جان” .”


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *