مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات جدید از سقوط پژو 405 به رودخانه ارس

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش رکنا، به نقل از روابط عمومی سازمان هلال احمر آذربایجان شرقی، سجاد صفری در گفت وگو با خبرنگار رکنا در تبریز، با بیان اینکه تلاش ها برای یافتن جسد آخرین فرد گرفتار شده در رودخانه ارس ادامه دارد، گفت: : با بررسی های انجام شده کارشناسان معتقدند جسد در خودرو محبوس شده است و متاسفانه پس از گذشت چهار روز اثری از جسد مشاهده نشد که این فرضیه محبوس شدن جسد در خودرو را تقویت کرد.

سافاری ادامه داد: تیم هایی از پنج شهرستان اهر، کلیبر، خداآفرین، مرند و جلفا به همراه دو تیم ویژه از تبریز با کمک نیروهای آتش نشانی و مرزبانی در تلاش برای یافتن جسد و خودروی غرق شده هستند. .

وی با بیان اینکه امیدواریم جسد آخرین نفر هر چه زودتر پیدا شود، ادامه داد: سرعت آب بسیار زیاد است و عمق رودخانه تا 20 متر می رسد اما با وجود این همه تیم ها در حال انجام هستند. روز و شب کار می کند.

دو نفر از مجروحان از بیمارستان مرخص شده اند

وحید شادی نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی نیز در گفت وگو با خبرنگار رکنا در تبریز، گفت: حوالی ساعت 6 صبح یکشنبه (دوم مرداد) یک دستگاه خودرو پژو 405 با چهار سرنشین مرد 30 ساله در گردنه. نه، نه، وای سقوط به رودخانه ارس، دو سرنشین مجروح خودرو توسط اورژانس نجات یافتند و به بیمارستان منتقل شدند اما دو سرنشین دیگر در رودخانه ارس غرق شدند و جسد یکی از آنها متولد 1370 توسط نیروهای امدادی پیدا شد. روز دیگر توسط.

وی افزود: خوشبختانه حال دو مصدوم که به بیمارستان منتقل شده بودند مساعد است و از بیمارستان مرخص شده اند.

بیشتر بخوانید  سیاست صنعت برق جلوگیری از قطعی برق مشترکان خانگی است

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *