مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات تیراندازی در هانی آباد تهران / یک نفر کشته شد!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، با مرگ مردی که برای جلوگیری از فرار سارقان مسلح از طلافروشی در پایتخت از خود گذشتگی، سارقان به قتل عمد متهم شدند.

این سرقت مرگبار سه شنبه شب گذشته در هانی آباد رخ داد. متهمان دو نفر از بستگان بودند که یکی از آنها وارد طلافروشی شد و پس از شکستن ویترین مغازه با چکش طلاها را سرقت کرد.

مرد دیگری با کلاشینکف مقابل مغازه ای ایستاده بود و در حالی که مردم در حال فرار بودند تیراندازی می کرد. در جریان این حادثه دو نفر مجروح شدند که یکی از آنها بهزاد صحرایی بامداد روز شنبه 13 خرداد جان خود را از دست داد. برادر بهزاد صحرایی درباره این حادثه می گوید: برادرم (قربانی) یک دختر و یک پسر داشت و با موتورسیکلت کار می کرد. وی در روز حادثه برای تعمیر گوشی موبایل خود به مغازه موبایل فروشی روبروی طلافروشی مراجعه کرد که در یک سرقت مسلحانه کشف شد.

وی ادامه داد: زمانی که سارق به سمت صاحب طلا و جواهر تیراندازی کرد، برادرم برای دستگیری آنها از پشت به آنها نزدیک شد اما از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت. اما تسلیم نشد و خود را روی موتور سارق انداخت و به همین دلیل سارق گلوله دیگری شلیک کرد که به برادرم اصابت کرد. با وجود اینکه موفق شد از فرار سارقان جلوگیری کند اما خود نیز به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

تحقیقات از سارقان دستگیر شده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید  تایید تا تکذیب خبر مرگ ریحانه پارسا / واکنش مهدی کوشکی به مرگ ریحانه پارسا چه بود؟ -
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *