مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جراحی لاپاراسکوپی همیشه مجاز نیست

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


این جراح عمومی با بیان اینکه استفاده از جراحی لاپاراسکوپی برای بیماران قلبی و ریوی ممنوع است، خاطرنشان کرد: درمان کیسه صفرا، آپاندیس و طحال کوچک از موارد رایج لاپاراسکوپی است.

جراحی لاپاراسکوپی همیشه مجاز نیست

دکتر حافظ بیات ماکو در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه با استفاده از روش لاپاراسکوپی می توان میزان درگیری بدن در این بیماری را مشخص کرد، اظهار کرد: این بیماری با روش لاپاراسکوپی قابل تشخیص است. کاهش زمان بستری، کاهش درد، برش های کوچک برای جراحی از مزایای استفاده از جراحی لاپاراسکوپی است.

وی گفت: لاپاراسکوپی نقش مهمی در تشخیص و درمان چسبندگی لگن، دردهای قاعدگی، فیبروم و کیست تخمدان دارد. افرادی که مشکلات قلبی و ریوی شدید دارند نمی توانند از این روش استفاده کنند.

جراحی لاپاراسکوپی همیشه مجاز نیست

وی گفت: اگر در لاپاراسکوپی عفونت ایجاد شود، ممکن است بیمار دچار چسبندگی شود، اما اگر این عمل توسط پزشک مجرب انجام شود، احتمال عفونت بسیار کم است.

جراحی لاپاراسکوپی همیشه مجاز نیست

وی گفت: لاپاراسکوپی نقش موثری در درمان مشکلات روده بزرگ و روده کوچک دارد. درمان لاپاراسکوپی کیسه صفرا، آپاندیس و طحال کوچک رایج است.. البته تجهیزات بیمارستانی و کیفیت دستگاه های HD نقش مهمی در درمان بیماری با این روش جراحی دارد.

این جراح عمومی به این نتیجه رسید که زمان بیهوشی در جراحی لاپاراسکوپی بیشتر از سایر اعمال جراحی است. یکی از کاربردهای لاپاراسکوپی برای درمان ناباروری است.


بیشتر بخوانید  مزایای درمانی سولامر چیست؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *