جام جهانی قطر یک فرصت ویژه برای ایران است



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، محمدجواد عسکری در دیدار با هیئت عربی شرکت کننده در شانزدهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته به منظور ایجاد تعاملات اقتصادی در بخش کشاورزی، اظهار داشت: هیئت عربی عراق و قطر پس از دیدار با این نمایشگاه، از این نمایشگاه بازدید کردند. با حضور این هیئت تجاری مشخص شد که فرصت های سرمایه گذاری بین ایران و کشورهای عربی برای شکل گیری تعاملات اقتصادی بیشتر در زمینه صادرات محصولات کشاورزی به ویژه محصولات آن و همچنین انتقال فناوری وجود دارد.

وی با بیان ظرفیت‌های بخش کشاورزی ایران برای همکاری‌های بین‌المللی در این حوزه، افزود: ایران با توجه به اقلیم متنوع و همچنین ظرفیت‌های متعدد در حوزه منابع انسانی، جایگاه ویژه‌ای برای همکاری تعریف‌شده در سطح بین‌المللی دارد. به خصوص با کشورهای همسایه فارس.

عسگری خاطرنشان کرد: ارتباط نزدیک با کشورهای همسایه یکی از سیاست های ایران در عرصه بین المللی است و دولت محترم باید همکاری ها را در نظر بگیرد.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تعامل با کشورهای عربی به منظور جذب سرمایه برای سرمایه گذاری در طرح های کشاورزی ایران، گفت: ایران بالاترین امنیت سرمایه گذاری را در منطقه دارد و بستر مناسبی نیز وجود دارد. برای سرمایه گذاران برای ایجاد منابع مشترک.

محمدجواد عسکری در خصوص رقابت های جام جهانی قطر نیز خواستار روابط تجاری ایران و قطر شد و خاطرنشان کرد: جام جهانی قطر یک فرصت تجاری ویژه برای ما است تا بتوانیم هیئت ها و تجار ایران و قطر محصولات کشاورزی را تحویل دهند. همانطور که نوشیدنی ها و میوه های لازم و همچنین ظرفیت های گردشگری ما در زمینه تاریخی، فرهنگی و درمانی باید اقدامات مناسبی انجام دهیم و از این فرصت در خاورمیانه و جهان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید  40٪ مردم تویسرکان از ماسک استفاده می کنند


دیدگاهتان را بنویسید