مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

40٪ مردم تویسرکان از ماسک استفاده می کنند

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان ، مهدی کریمی ، مشاور ظهر امروز در کارگروه پدافند غیرعامل و اردوگاه بیولوژیکی ، به واکسیناسیون اشاره می کند. ویروس کرونا اولین بار برای 8368 نفر در این شهرستان گفت: 3،926 نفر در بار دوم واکسیناسیون ویروس کرونا دریافت شده در تویسرکان.

او گفت واکسیناسیون ویروس کرونا در خوابگاه کوثر در دانشگاه آزاد در ضلع جنوبی بلوار حضرت محمد حبقوق پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) در شهر تویسرکان واکسینه می شود ، وی افزود: واکسیناسیون ویروس کرونا در شهرها سرکان و فارسفاج در کلینیک های بهداشتی نیز ساخته می شود.

رئیس مرکز بهداشت تویسرکان با اشاره به افزایش تیم های واکسیناسیون ویروس کرونا این شهر خواستار واکسیناسیون شد ویروس کرونا در ابتدا ، حدود 400 نفر در شهر وجود داشتند. اما امروز درخواست واکسیناسیون 800 نفر در گروه های سنی خاص را افزایش داده ایم.

وی با بیان اینکه افراد باید هرچه سریعتر با کارت ملی برای واکسیناسیون مراجعه کنند تا آسیب ویروس را به حداقل برسانند ، خاطرنشان کرد: واکسیناسیون برای جلوگیری و به حداقل رساندن آسیب جدی و آسیب جبران ناپذیر به ویروس است. تاج پادشاهیهمچنان از پروتکل های بهداشتی و ماسک استفاده کنید تا از شیوع و کنترل ویروس جلوگیری کند ویروس کرونا لازم است.

تعداد نمونه گیری و آزمایش ویروس کرونا وی سال گذشته در این شهرستان 3 هزار و 200 مورد را مورد بررسی قرار داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 3 هزار و 700 مورد نمونه برداری از ویروس ویروس کرونا ما در شهر داشتیم.

بیشتر بخوانید  تکان‌دهنده‌ترین عکس باران کوثری | از این عکس بوی دود و دم می آید!

او دنبال کرد و سعی کرد مرکز واکسیناسیون دوم را ایجاد کند ویروس کرونا در گزارش های شهر و ادامه دارد: طبق دستورالعمل های اعلام شده برای واکسیناسیون ویروس کرونا این کار فقط در مکان هایی انجام می شود که تجهیزات لازم در دسترس باشد.

رئیس مرکز بهداشت تویسرکان وضعیت فعلی رنگ شهر را نارنجی و شکننده خواند و تأکید کرد: “متأسفانه در 6 روز گذشته ، ویروس کرونا در قالب مرحله افزایش می یابد و این هشدار دهنده ای است که اگر همه ما پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم و با دقت بیشتری پوشش ندهیم ، منجر به قرمز شدن Tuisercan می شود.

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک در سطح شهر به حدود 40 درصد رسیده است خواستار نظارت بیشتر اصناف به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم استفاده ماسک توسط برخی از افراد شد. بازارها “با مشاغل و افرادی که پروتکل های بهداشتی را دنبال نمی کنند باید قاطعانه برخورد شود ، زیرا اولین افرادی که وضعیت قرمز دارند ویروس کرونا آنها در شهر تحت تأثیر قرار می گیرند ، به دلیل بسته شدن بازارهایشان ، بازرگان و بازرگان هستند.

معاون فرماندار شهر سیاسی ، امن و اجتماعی تویسرکان با تأکید بر بازدید و نظارت بر کار سالن ها ، رستوران ها ، بازارها … به منظور کنترل ویروس ویروس کرونا وی افزود: متأسفانه مراسم در سالن ها تا اواخر شب طول می کشد ، ما مخالف خوشبختی جامعه نیستیم اما در این شرایط همه ما باید به حفظ سلامت خود کمک کنیم.

بیا دیگه برنوس وی بر تعیین وضعیت سالن ها به منظور انطباق با پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان باید از روند کار باشگاه های ورزشی با نظارت کامل بازدید کند.

بیشتر بخوانید  سکه دوباره تغییر کانال داد / تقاضا به حداقل رسید

وی گفت: “اگر همه ما وظیفه خود را به درستی انجام دهیم ، مصونیت داریم.”

تویسرکان ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی ، که باید در مورد هشدارهای بهداشتی لازم در این شهر اطلاع دهد ، گفت: “متأسفانه امروز ما در مورد ویروس صحبت می کنیم.” ویروس کرونا این ساده است ، مردم خسته شده اند ، حساسیت موضوع اطلاعات باید آگاه شود تا ما در شرایط بحرانی قرار نگیریم.

آخر پیام / 89010


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *