تکمیل شرکت پالایشگاهی مهر نیازمند اعتبار هزار میلیارد ریالی است



به گزارش شمانیوز ، سیدرضا فاطمی امین در بازدید از شرکت پالایشگاه پترو پیمان دانا در شهرک صنعتی مهر اظهار داشت: در فاز اول این مجتمع تولیدی سه هزار میلیارد ریال وام سرمایه گذاری شده است که باید تکمیل و به بهره برداری برسد. .یک وام هزار میلیارد ریالی دیگر.

وی افزود: با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور در مهر ماه 1400 در سفرهای استانی خود به فارس، مقرر و مصوب شد که بانک عامل برای تکمیل فاز اول، مزایای مناسبی را در اختیار سرمایه گذار قرار دهد.

طی مشکلات برق، زمین و آب و شرایط کاری پیمانکار فنی و نصب تجهیزات در این پالایشگاه و بازدید طالب صنعت سپاهان و همچنین دستورات لازم در تکمیل و توسعه زیرساخت ها و اهمیت اجرا و تکمیل. برق دو مداره از دیگر برنامه های وزیر صمت در شهرک صنعتی مهر است.

حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در خصوص اهمیت راه اندازی و راه اندازی پالایشگاه پترو پیمان دانا گفت: با مدیریت این پالایشگاه برای حدود 500 نفر از متخصصان و تکنسین های بومی و بومی در منطقه اشتغال ایجاد می شود. منطقه.» هم در محرومیت زدایی و هم در افزایش توان داخلی کشور است.

ایزدی با تاکید بر اینکه باید از فروش سرمایه ملی جلوگیری کنیم، گفت: هدف اصلی از اجرای این طرح تولید، تکمیل زنجیره تولید و ایجاد ارزش افزوده مواد اولیه در راستای تحقق اهداف اقتصادی مقاومت است.

بیشتر بخوانید  خبر خوش کاهش قیمت خودرو

شایان ذکر است وزیر صنعت، معدن و تجارت با همراهی نماینده مردم لامرد و مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رئیس صمت فارس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از شهرک صنعتی شرکت مهر پترو پیمان دانا و طالب صنعت سپاهان از ..

شاتا

دیدگاهتان را بنویسید