مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

عوارض جانبی را پیچیده نکنید

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


شکم خود را با پلاستیک بپوشانید و خطرات آن!

متاسفانه، بسیاری از مردم برای کاهش چربی شکم آنها جاده اصلی را فراموش می کنند و به دنبال راه میانبر می گردند. این افراد استفاده می کنند ژن های کاهش وزن، پوست شکم را چرب کرده و آن را با پلاستیک بپوشانید آنها سعی می کنند با افزایش دما چربی شکم را از بین ببرند. اگرچه افزایش دما می تواند باعث افزایش تعریق شود، اما این تعریق به معنای کاهش چربی نیست.

با این قسمت از دلگرم کننده به روز باشید عوارض شکم را با پلاستیک ببندید آن ها ملاقات می کنند.

عوارض خطرناک پیچیدن پلاستیک دور شکم!

بستن پلاستیک دور شکم یا پلاستیک در حین ورزش باعث لاغر شدن شکم می شود؟

معمولاً پس از استفاده از کرم ها یا لوسیون های خاص، کسانی که این کار را انجام می دهند، شکم خود را با پلاستیک می پیچند تا کمری نازک داشته باشند. اما نکته اصلی این است که پیچیدن پلاستیک دور معده نه تنها باعث چربی سوزی نمی شود، بلکه عوارض خطرناکی نیز دارد. که

با پیچاندن پلاستیک دور شکم، تنها چیزی که از دست می دهید آب بدن است و به جای چربی، آب بدن را از بین می برد. در واقع، تعریق زیاد بدن را کم آب می کند و دمای بدن را به طور غیر طبیعی و خطرناکی بالا می برد که منجر به گیجی و بی حالی، غش و حتی کما و مرگ این اتفاق می افتد که دلیل اصلی کم آبی بدن است. همه کسانی که می گویند از این مقاله نتیجه گرفته اند باید بدانند که کاملا موقتی و موقتی است.

بیشتر بخوانید  10 پیشنهاد مفید برای رفع بی حالی در فصل بهار

خطر شکم را با پلاستیک ببندید این مختصر نیست. پلاستیکی که مردم استفاده می کنند و همان پلاستیکی که معمولا برای بستن معده استفاده می شود PVC است که خطرناک ترین ماده مصرفی معرفی شده است. مواد از این پلاستیک استخراج می شود عوارض جانبی بر روی طحال، کبد، استخوان ها لایس.

یکی دیگر از عوارض پیچیدن معده با پلاستیک، اختلال نعوظ است، در واقع کم آبی معده باعث اختلال نعوظ در مردان و عملکرد جنسی ضعیف می شود.

لطفا اگر سوال یا راهنمایی برای مقاله دارید شکم خود را با پلاستیک بپوشانید و خطرات آن!

این را در نظر داشته باشید، آن را با ما و سایر کاربران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

————————————————- —————————————-

یک مجله اینترنتی دلگرم کننده

مرجان امینی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *