مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تکذیب خبر فوت، ریحانه پارسا رسوا شد!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



خبر فوت ریحانه پارسا شایعه بود


ریحانه پارسا زنده است


ریحانه پارسا دوباره طرفداران و رسانه ها را به بازی گرفته است. او فوت نشده و استوری های اخیرش همگی ساختگی و برای جذب فالور بوده است.


رسانه های خبری ساعاتی قبل، خبری مبنی بر قتل یا خودکشی ریحانه پارسا منتشر کرده بودند.


در کلاب هاوس خبر فوت ریحانه پارسا منتشر و در مورد آن بحث و تبادل نظر شد اما خبرهای رسمی داخل این خبر را رد و یا تایید نکردند .


رسانه های ترکیه تاکنون هیچ خبری مبنی بر مرگ ریحانه پارسا انتشار نداده است و دوستان ایشان هم هیچ استوری ای نزده اند یا خبر مرگ ریحانه پارسا را تایید نکرده اند.


و این بی خبری از بازیگر و تمام شایعات درباره مرگ و یا قتل ریحانه پارسا با کنار هم گذاشتن این شواهد رنگ واقعیت به خود می گیرد. اما این خبر توسط رکنا تایید یا تکذیب نمی شود.


اما استوری یک ساعت پیش او در واتساپ، نشان میدهد که این خبر شایعه بوده است‌.


تکذیب خبر فوت / ریحانه پارسا رسوا شد!


از بعد مهاجرت ریحانه پارسا او همیشه ویدیوها و عکس های بدون حجاب و برهنه از خودش منتشر کرده است و باعث حاشیه سازی های بسیاری از خودش شد. اخیرا اخباری مبنی بر فوت ریحانه پارسا در فضای مجازی منتشر شده است. نام ریحانه پارسا جزو بحث های داغ کلاب هاوس و دیگر فضای مجازی شده است.


این خانم بازیگر در آخرین استوری اینستاگرامی خود لیست کار هایی را که باید پیش از مرگ انجام دهد را منتشر کرد. این استوری تعجب بسیاری از مخاطبان را در پی داشت. تمام این اخبار حدس های مخاطبان را به خودکشی می رساند.

بیشتر بخوانید  دزدی هولناک و وحشتناک از بازیگر زیبای تلویزیون / عجب ضررش زیاده!


ریحانه پارسا متولد 1 اسفند 1377 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و می گوید همیشه بلند پرواز بودم.


اولین بار سال 1397 وقتی دختری 20 ساله بود با حضور در «سریال پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید.


او در ای مجموعه کنار مهدی سلطانی بازی کرد و با سینا مهراد بسیار دیده شد.


ریحانه پارسا زنده است


ریحانه پارسا در 23 اسفند 1398 با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) اعلام کرد بصورت رسمی باهم ازدواج کردند.


مهدی کوشکی همسر سابق صحرا فتحی از بازیگران و کارگردانان معروف تئاتر بوده است.


کمتر از هفت ما زندگی مشترک ریحانه پارسا و مهدی کوشکی دوام آورد و این دو شهریور 99 با حذف عکس های مشترکشان تلویحا طلاق خود را رسانه ای کردند.


شایعه فوت ریحانه پارسا


چند ماه بعد از ازدواجشان همه عکس های دو نفره و عاشقانه شان از صفحه اینستاگرام هر دو بازیگر حذف شدند. و بعد از چند ساعت ریحانه پارسا ویدیویی در صفحه مجازی خود منتشر کرده و بدون این که واکنشی نسبت به این خبر داشته باشد با تشکر از مردم اعلام کرده که حالش خوب است. او همچنین در انتهای این ویدئو گفته: امیدوارم آقای کوشکی در هر کجا که هستند سلامت باشند. که خبر از طلاق و جدایی مهدی کوشکی و ریحانه پارسا دارد.


ریحانه بعد خروج از ایران اولین بار در ویدیو موزیک «شادمهر» بنام (بارون دلم خواست) ایفای نقش کرد که مورد توجه بسیاری از طرفداران شادمهر قرار گرفت

بیشتر بخوانید  عکسی از کودکی شیلا خداداد


او سپس عکس و فیلم های مشترکی از حضورش در خانه «پویان مختاری» که یکی از مهره های اصلی تبلیغ سایت های قمار می باشد ، منتشر داد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *