مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال موجب پیشرفت ملموس در تمامی اهداف اقتصادی خواهد شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای همچنین سال 1400 را سال پر فراز و نشیب برشمردند و گفتند: انتخابات مهم و بزرگ ریاست جمهوری یکی از مهم ترین فراز و نشیب های سال قبل بود. ویروس کرونا با حضور در انتخابات، دولت جدیدی را معرفی کرد که با توجه به نشانه های موجود، دولتی مردمی با خط ویژه از دولت محترم قبل است و امیدهای مردم را زنده کرد.

وی مقابله جدی با ولیعهد و کاهش چشمگیر تلفات ناشی از تهیه واکسن سایر عبارات را در سال 1400 خواند و به اوج دیگری از اتفاقات در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: در حوزه های مختلف علم و فناوری از تولید چندین واکسن معتبر برای پرتاب ماهواره

رهبر معظم انقلاب به رسمیت شناختن شکست شرم آور آمریکایی ها در فشار حداکثری بر ایران را از دیگر شیرینی های جهان در سال 1400 دانستند و افزودند: مقاومت مردم منجر به این پیروزی شد و در واقع ملت ایران پیروز شد.»

وی با تاکید بر پیام حوادث متعددی که در سال 1400 در سایر نقاط جهان رخ داد، خاطرنشان کرد: همه این اتفاقات درستی راه ملت ایران در مقابل استکبار را نشان می دهد.

حضرت آیت الله خامنه ای تلخ ترین موضوع سال 1400 را «کمبود معیشت، مسئله گرانی و گرانی» خواندند و افزودند: مشکلات اقتصادی قابل درمان است و باید درمان شود. اول از قرن 15 هجری قمری است که باید حذف شود.

وی در ادامه هدف از تعیین شعار سال را جهت دهی به حرکت مسئولان و مردم دانست و افزود: در برخی سال ها موفقیت های خوبی مطابق با شعار سال به دست آمد اما در برخی سال ها موفقیت های خوبی حاصل شد. کاستی هایی بود.» البته 1400 که سال تولیده; پشتيباني و موانع»، كار خوبي انجام شده است كه بايد ادامه يابد.

بیشتر بخوانید  100 میلیون جایزه فدراسیون شمشیربازی برای مدال آوران المپیک

رهبر معظم انقلاب با اشاره به تمرکز بر تولید در سال های اخیر گفتند: تولید کلید حل مشکلات اقتصادی و راه اصلی عبور از معضلات اقتصادی است ضمن اینکه رشد اقتصادی، افزایش اشتغال، کاهش تورم، افزایش درآمد سرانه ارتقای رفاه عمومی و افزایش خودباوری و عزت ملی در گرو رونق و محبوبیت اکسیری به نام تولید ملی است که در سال های اخیر آثار خوبی داشته است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: امسال هم همچنان بر موضوع تولید تأکید می‌کنم، البته روی لایه و چهره جدید تولید، یعنی تولید» بر دانش «و» اشتغال‌زایی.

وی معیار راه اندازی تولید مبتنی بر دانش و اشتغال زایی را در تمامی اهداف اقتصادی پیشرفته و ملموس دانست و افزود: بنابراین شعار سال 1401 «تولید; «دانش‌محور، اشتغال‌زایی».

رهبر معظم انقلاب با تأکید بر توصیه سال گذشته خود مبنی بر عدم قانع شدن به کارهای سطحی از جمله گذاشتن نام سال بر تابلوهای خیابان یا سربرگ دستگاه ها، فرمودند: انشاالله این شعار روی زمین نمی ماند، اما کار بیشتر شود. و تلاش، بهتر است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *