مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اینترنت رایگان در روز پدر در سال 1400 اعلام شد!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همزمان با میلاد حضرت امیرالمومنین علی (ع)، اولین پیرو طرح “دوشنبه سوری” باخمن را به صورت ویژه برگزار می کند. کلیه دارندگان سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستانی.

دوشنبه ویژه سوری این ماه که با شماره گیری کد دستوری امروز 25 بهمن ماه قابل فعال سازی استاز “100 ستاره 641 ستاره مربع” بسته های مختلف «اینترنت و تماس» رایگان برای همه مشترکین وجود دارد.

بسته های ارائه شده شامل اینترنت رایگان یک روزه می باشد 500 مگابایت تا 100 گیگابایت همچنین تماس رایگان درون شبکه و تلفن ثابت از 10 تا 100 دقیقه که به صورت تصادفی به مشترکانی که در این طرح ویژه ثبت نام می کنند اختصاص می یابد.

همه مشترکین می‌توانند نوع بسته را انتخاب کنند، اعم از «اینترنت» که از 5 تا 17 ساعت طول می‌کشد یا «تماس» که شش ساعت طول می‌کشد.

همچنین لازم به ذکر است تمامی بسته های هدیه اینترنتی ویژه این ماه دوشنبه سوری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 26 و 27 بخمن قابل استفاده می باشد.

ترکیب بسته های هدیه اینترنتی 500 مگابایت، یک، دو، سه، چهار، پنج، 10 و 100 گیگابایت و ترکیب بسته های هدیه برای مکالمه 10، 20، 30، 50 و 100 دقیقه است که به صورت تصادفی می باشد. پس از فعال سازی این طرح فعال می شود این طرح از طریق کد ذکر شده به مشترکین واگذار می شود.


بیشتر بخوانید  عکس های دیدنی و زیبا از فقیه سلطانی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *