مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توقف برنامه عصر جدید | دعوای شدید احسان علیخانی دردسرساز شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

احسان علیخانی مجری معروف تلویزیون است و برنامه زیبای ماه عسل توسط احسان علیخانی اجرا شد که بسیار پربیننده است. خبر ازدواج احسان ایلخانی منتشر شد. احسان علیخانی او با مادرش زندگی می کند.

مناظره احسان علیخانی با داور مسابقه در برنامه عصر الجید که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

تصمیم صحیح احسان علیخانی

احسان علیخانی با بیان اینکه تصمیم گرفتم اجرای «جوکر» را به عهده بگیرم و اعضای گروهش بسیار دلنشین بودند، گفت: اما به دلیل مشکلات مختلف این اتفاق نیفتاد و در توضیح کوتاهی گفت: مجوز صادر نشد. در مسابقه ای مثل «جوکر» بیشتر قضاوت بازی بر عهده مجری است و اجرای آن جایگاه ویژه و چالش خاصی برای احسان علیخانی ایجاد نکرد. «ماه عسل» و «دوران جدید» برنامه های موفقی بودند و احسان علیخانی بعد از این دو برنامه باید با وسواس و جدیت بیشتری به سراغ ایده هایی برود که ظرفیت زیادی برای نشان دادن توانایی او داشته باشد. علیخانی در پایان صحبت هایش با اشاره به توانایی سیامک انصاری از بازی نکردن او در این مسابقه و اتفاقات رخ داده راضی است.

احسان علیخانی

انصاری یک چهره باتجربه در ژانر کمدی است و چهره جدی او به بامزه بودن او کمک کرد و او را به گزینه خوبی برای فیلم «جوکر» تبدیل کرد. با وجود اینکه به گفته علیخانی «اجازه» اجرای این مسابقه را دریافت نکرده است، اما سپردن اجرای آن به دیگری به نفع اوست.

بیشتر بخوانید  جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

احسان علیخانی

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی یکی از هنرمندان و مجریان توانمند کشورمان است. به گفته خودش، احسان علیخانی فرزند طلاق است و پدر و مادرش از هم جدا شده اند. احسان علیخانی طرفداران زیادی دارد. احسان علیخانی متولد 24 آبان 1358 در تهران و ساکن خیابان هروی، فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران، دارای 2 خواهر و یک برادر و آخرین فرزند خانواده است.

احسان علیخانی

مادرش یک پرستار بازنشسته است و او می گوید بهترین دوست اوست. در دوران مدرسه شیطنت می کرد و مدیر مدرسه او را ناظر بند کرد تا جلوی شیطنتش را بگیرد. در دوران دبیرستان یک سال در تیم جوانان پرسپولیس و یک سال در سایپا بازی کرد و به دلیل 3 شکستگی پا دیگر نتوانست روی چمن بازی کند و به فوتسال و تنیس پرداخت.

او جشن ها و رویدادهای مدرسه را در دبیرستان و نمایش های تئاتر ترتیب می داد. در سال 1379 با رتبه 770 در رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد و در سال 1358 به عنوان دستیار کارگردان در سریال ها و فیلم هایی مانند موارد ناشناخته – بهشت ​​آبی – هفت ترانه وارد کار هنری شد. با دیدن اجرای جواد یحیوی به اجرا علاقه مند شد. اولین اجرای زنده او در سال 1389 با اجرای آثاری مانند صبح آمد و ماه عسل و غیره بود. در سال 1360 به عنوان مدیر برنامه وارد شبکه اول شد و در سال 1361 به طور اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را آغاز کرد.

احسان علیخانی

احسان علیخانی در ویژه برنامه سال

احسان علیخانی در سال 94 ویژه برنامه ای به نام بهار نارنج از شبکه سه سیما گرفت که در این ویژه برنامه احسان علیخانی میزبان مشاهیر عرصه هنر و ورزش بود. احسان علیخانی مانند سال های گذشته مهمان برنامه ماه عسل شبکه سه سیما بود و خانه مخاطبان شد. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و نحوه دعوت مهمان نوید جذابیت و طراوت بیشتری را در طیف برنامه های ماه عسل می دهد.

بیشتر بخوانید  رییسی: دولت جدید به حمایت همه مردم احتیاج دارد

احسان علیخانی

ماه عسل نام برنامه ای است که هر روز در ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می شود. این برنامه تا ماه رمضان سال 1391 به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی اجرا می شد، حتی در سال 87 فرزاد حسنی مجری این برنامه بود اما در سال 91 مجید یوسفی به عنوان تهیه کننده این برنامه و علی ضیا به عنوان مجری این برنامه انتخاب شدند. از این برنامه . موضوع این برنامه اجتماعی است. مهمانان این برنامه می توانند از هر قشری اعم از معلولان، شاعران، نخبگان و … باشند. در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و در سال 93 نیز تکرار شد.

علیخانی در سال ۱۳۹۷ مسئولیت مسابقات استعدادیابی دوره جدید را بر عهده داشت. روژا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سید بشیر حسینی و امین حاجایی داوری مسابقه عصر جدید را بر عهده دارند و احسان علیخانی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد. علیخانی میزبانی مسابقات استعدادیابی عصر جدید در سال 2018 را بر عهده داشت. داوری مسابقه عصر جدید را روجا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سید بشیر حسینی و امین حاجایی بر عهده دارند و احسان علیخانی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد.


بیشتر بخوانید  داخل خودرو ‎فضای خصوصی نیست! | توییت فیض الله عرب سرخی درباره جریمه بی حجابی +تصویر

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *