مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

اظهارات وحشتناک همسر شوهر در ساوجبلاغ + جزئیات وحشتناک روز حادثه

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز در حاشیه این طرح گفت: در این طرح 12 شرور و مقدار قابل توجهی دستگیر شدند. اموال مسروقه تعداد زیادی لوازم خانگی، ابزار و سخت افزار در میان 14 خودرو کشف شد. کارشناسان ارزش اموال کشف شده توسط پلیس در این طرح را 195 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از این طرح حسن مددی دادستان کرج گفت: سارقان دستگیر شده در این طرح به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد.

برای دزدی دور شوید

در این طرح کارآگاهان پلیس آگاهی البرز سارق را که با برچسب الکترونیکی بیرون بود دستگیر کردند. برای اینکه اثری از خود باقی نماند، صحافی را باز کرد و آن را در خانه گذاشت که او را غافلگیر کرد. او در یک شب وارد سه مغازه شد و از این مغازه ها وسایل و تبلت ها را سرقت کرد.

دستگیری همسر شوهرش

کارآگاهان پلیس آگاهی البرز از این نقشه زنی که شوهرش را آورده بود اطلاع دارند آدم کشی او دستگیر شد. این زن پس از قتل همسرش در ساوجبلاگ به بهانه خرید از خانه خارج شد و پس از چند ساعت پس از بازگشت با صدای بلند سعی کرد مرگ او را به دلیل بیماری به تصویر بکشد. ماموران پلیس به دلیل مشکوک شدن به مرگ به سراغ این مرد رفتند و همسرش در تحقیقات گفت: همسرم مریض بود و امروز که به خرید رفتم از روی تخت افتاد و جان باخت. زمانی که جسد به پزشکی قانونی منتقل شد، مشخص شد که آثار درگیری در بدن وی وجود دارد. پس از کشف این موضوع، زن جوان مورد بازجویی قرار گرفت و این بار وی به درگیری مرگبار با همسرش اعتراف کرد و گفت: پس از مرگ همسرم برای ساختن صحنه از خانه بیرون رفتم و وانمود کردم که او بر اثر فوت شده است. یک بیماری.”

بیشتر بخوانید  معنی ضرب المثل پیدا کردن دوست آسان است اما نگهداری آن مشکل

دستگیری پیک کفگیر

پیک موتوری یکی از فروشگاه های اینترنتی معروف است که یکی از مشتریان این فروشگاه اسکیمر می باشد سرقت می کوردی دیگر متهم دستگیر شده در این طرح بود. متهم پس از تحویل کالا و دریافت وجه، از حساب مشتری کپی کرده و با کمک همدست خود با استفاده از کارت های کپی شده اقدام به خرید طلا می کند. متهمان شب ها نیز در پوشش میوه فروش های دوره گرد اقدام به کپی بلیت می کردند. تاکنون 10 دادستان شناسایی شده اند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *