مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توضیح آلمانی درباره علت بازداشت مورال در بازگشت از تهران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



سخنگوی وزارت کشور آلمان درباره دستگیری معاون نماینده عالی اتحادیه اروپا در بازگشت از تهران توضیح داد.

سخنگوی وزارت کشور آلمان روز جمعه گفت: پلیس آلمان در رابطه با حادثه انریکه مورا، معاون نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی پس از بازگشت از تهران بیانیه ای صادر خواهد کرد.

سخنگوی وزارت کشور آلمان به خبرنگاران گفت: بسیاری از چیزها می تواند علت این سانحه باشد، از جمله مشکلات در پرواز یا مسیر سفر، و لزوماً تصادف نباید به خود شخص مربوط باشد.

انریکه مور سه شنبه شب برای دیدار با مقامات وزارت خارجه کشورمان در سفری دو روزه به تهران سفر کرد.

وی صبح امروز در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: بدون هیچ توضیحی در مسیر بروکسل در فرودگاه فرانکفورت در حال بازگشت از تهران توسط پلیس آلمان دستگیر شدم. یک مقام اتحادیه اروپا در یک ماموریت رسمی با پاسپورت دیپلماتیک اسپانیایی. پاسپورت و تلفنم را گرفتند.

ساعتی بعد مورا در توییت دیگری نوشت: من به تازگی به همراه دو تن از همکارانم – سفیر اتحادیه اروپا در سازمان ملل در وین و رئیس بخش ایرانیان سرویس اقدام خارجی اروپا – آزاد شده‌ام. ما را از هم دور کردند. آنها از اظهار نظر در مورد آنچه که به نظر می رسید نقض کنوانسیون وین است، خودداری کردند.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در توییتر خود نوشت: «اگر با مقامات بلندپایه اتحادیه اروپا این گونه برخورد شود، پس عموم مردم چه انتظاری باید داشته باشند؟» بیایید امیدوار باشیم که این تنها سوء تفاهمی است که تکرار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید  قیمالی پیده ساده و خوشمزه به روش ترکیه ای درست کن | طرز تهیه قیمالی پیده

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *