مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

رشد ۴۷ درصدی ایران‌خودرو در تولید خودروی کامل و بدون کسری و ۴۲ درصدی صدور سند محصولات

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز؛ گروه صنعتی ایران خودرو از ابتدای امسال تا 21 اردیبهشت 71 هزار دستگاه خودرو کامل و پاره وقت تولید کرد که نسبت به سال گذشته 47 درصد افزایش داشت و برای بیش از 62 هزار دستگاه سند صادر کرد که نسبت به سال گذشته 42 درصد افزایش داشت. سال. درصد را نشان می دهد.

از سوی دیگر در همین مدت 69 هزار و 500 دستگاه خودرو به مشتریان تحویل داده است.

در حال حاضر تحویل روزانه خودرو به مشتریان به 2500 دستگاه رسیده که بخش قابل توجهی از آن به صورت حضوری و در سایت های تولیدی ایران خودرو در سراسر کشور انجام می شود.

در شرایط فعلی رویکرد کامل و کسری به تولید در ایران خودرو اعمال می شود تا از ابتدای خردادماه این خودرو از خط تولید ایران خودرو خارج نشود.

این اقدام در راستای حفظ حقوق مشتریان و سهامداران گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفت که کاهش هزینه ها و افزایش کیفیت محصول را نتیجه تولید خودروی کامل و معیوب عنوان می کند.

در حال حاضر خودروهای با کمبود قطعه در تمامی تاسیسات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو به کمترین میزان در دو سال اخیر رسیده اند. 23. اردیبهشت تعداد خودروهای کف ایران خودرو به 25 هزار دستگاه رسید که زودتر از موعد تعیین شده از سوی رئیس جمهور است.

بر اساس وضعیت تکمیل و تحویل خودرو به مشتریان، اکنون بدهی های معوق به حدود شش هزار دستگاه رسیده است.

بیشتر بخوانید  فردا دوشنبه ۲۴ بهمن تعطیل است – ایران چطور

در حال حاضر تولید کسری و کامل در گروه صنعتی ایران خودرو حدود 60 درصد تولید روزانه را به خود اختصاص می دهد که از ابتدای خرداد به 100 درصد می رسد.

Ecopress

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *