مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توسعه حوزه علمیه خراسان شمالی نتیجه سفر رهبر معظم انقلاب در استان است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، محمد علی شوجای ، پیش از ظهر روز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی ، که در مسجد جامع بجنورد برگزار شد ، گفت: گروه مانند قلعه ای است در آنها با استکبار جهانی مخالفت می کنند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: نقش روحانیت در ایجاد شور و نشاط مبتنی بر شعور و ارزش های اسلامی پر رنگ بوده و همیشه عاملی در ایجاد انگیزه و همبستگی بزرگ برای حرکت در پشت رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی با اشاره به حوادثی چون دفاع مقدس و شورش های مختلف دیگر ، افزود: در همه موارد نقش برجسته علما دیده می شود ، بنابراین حوزه علمیه مرکزی برای ایجاد محتوا و نشان دادن راه محسوب می شود.

شجاعی گفت: جامعه امروز و نسل جدید برای رسیدن به جامعه اسلامی به نتایج حوزه های علمیه نیاز دارند.

استاندار خراسان شمالی در ادامه به بیانیه اشاره کرد گام دوم انقلابمشخص شده: اجرای مرحله دوم بدون بازی در نقش حوزه علمیه غیرممکن است.

وی فعالیت های جهاد را مقدمه ای برای پیشرفت می داند و می افزاید: انگیزه های مذهبی نیروی محرک فعالیت های جهاد است.

شوجای گفت: انگیزه های اسلامی باعث نابودی نظام شاهنشاهی شد و ما توانستیم به مدت 8 سال با جهان مخالفت کنیم و یک وجب زمین را هم تسلیم نکنیم.

استاندار خراسان شمالی روحانیت را مهمترین ارکان ایجاد انگیزه اسلامی در مردم خواند و گفت: کارشناسان دینی می توانند با علم و منطق در مردم انگیزه ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید  خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

وی در آخرین بخش سخنان خود سفری پر برکت را آغاز کرد مقام معظم رهبری وی در سال 91 به خراسان شمالی اشاره و تأکید کرد: این سفر موجب پیشرفت چشمگیر استان در زمینه های مختلف شده و توسعه حوزه های علمیه با شتاب بیشتر از برکات این سفر است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *