مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توزیع 2000 نیروی متخصص توسط وزارت بهداشت در سراسر کشور

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


بر اساس گزارش ها خبرگزاری طبنا; دکتر هاشمی از رئیس دانشگاه‌های علوم پزشکی خواست با برگزاری جلسات مشابه ستاد مرکزی وزارت بهداشت به عنوان بخشی از معاونت درمان دانشگاه زمینه را برای اجرای مفاد کتاب ارزش‌های نسبی سلامت فراهم کنند. علوم پزشکی، نظام پزشکی و بیمه. آنها مراحل خود را به وزارتخانه ارائه می کنند.

لزوم اطلاع رسانی اجرای فاز سوم طرح تحول نظام سلامت

وزیر بهداشت در خصوص اهمیت اطلاع رسانی اجرای فاز سوم طرح تحول نظام سلامت گفت: ممکن است پزشکان به دلیل مشغله کاری از این مهم مطلع نشده باشند، بنابراین در مرحله اول اطلاع رسانی به پزشکی جامعه برای ما ضروری است.»

وی با تاکید بر اینکه هدف ما رضایت مردم و مردم است، گفت: تمام تلاش خود را برای رضایت مردم انجام دهید.

وزیر بهداشت همچنین از معاون وزیر بهداشت خواست تا طی دو هفته آینده جلسه ای با معاونان پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی برگزار و اقدامات انجام شده را به ستاد وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه مربوطه ابلاغ کند.

توزیع 2000 نیروی متخصص توسط وزارت بهداشت در سراسر کشور

طراحی سامانه جمع آوری شکایات از مردم

دکتر هاشمی از طراحی سامانه اطلاع رسانی و دریافت شکایات مردمی در این خصوص خبر داد و بر لزوم نظارت و پاسخگویی به شکایات دریافتی تاکید کرد.

وزیر بهداشت همچنین با تاکید بر تعیین تکلیف حقوق کارکنان غیرپزشکی در طرح تحول نظام سلامت گفت: تا هفته آینده باید به جمع بندی نهایی درباره نحوه پرداخت نیروهای مشمول پرداخت کنیم. در اجرای این طرح». “

شتاب بیشتر برای عملیاتی کردن برنامه تحول سلامت

بیشتر بخوانید  فواید و تکنیک های ماساژ سوئدی + فیلم آموزش ماساژ سوئدی

دکتر هاشمی همچنین به اهمیت سلامت در طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت: اقدامات انجام شده در حوزه سلامت در هیچ دوره ای انجام نشده است و در طرح تحول سلامت الگوی جدیدی برای مراقبت فعال از بیماری ها مطرح شده است. در سرعت ها و شتاب های بالاتر ابداع شده است.

وی همچنین به اجرای طرح پزشک خانواده اشاره کرد و گفت: باید بتوانید با احتساب سرانه 12500 نفر پزشک عمومی استخدام کنید و با تیمی متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و خانواده و سایر کارشناسان کار کنید.

وزیر بهداشت یادآور شد: ما شبکه بهداشت و درمان داریم و مشکلات در حوزه سلامت کمتر از درمان است اما از آنجایی که شغل جدید است بخش خصوصی باید خدمات بخرد و از ظرفیت های جامعه پرستاری و پزشکان عمومی استفاده کند. “

تخصیص اعتبار برای تجهیز و نوسازی مراکز درمانی

وی به ضرورت وجود مراکز بهداشتی درمانی هتل اشاره کرد و گفت: وام های لازم برای تجهیز و نوسازی مراکز بهداشتی درمانی ارائه شده است که باید به دانشگاه ها اعطا شود زیرا حوزه سلامت جزو اولویت هاست.

وزیر بهداشت در ادامه از ورود 1000 دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور تا پایان سال جاری خبر داد و از 7 بیمارستان جدید که تاکنون تجهیز نشده اند، گفت: برای تجهیز این اورژانس به 400 میلیارد و 2000 نیروی انسانی نیاز است. بیمارستان ها

وی گفت: معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور قول داده است در صورت تجهیز این بیمارستان ها تا پایان سال مجوز استخدام نیروی انسانی را صادر کند.

بیشتر بخوانید  تاکسول (پاکلیتاکسل) داروی ضد سرطان را بیشتر بشناسید

توزیع 2000 نیروی متخصص در سراسر کشور

وزیر بهداشت همچنین از توزیع 2000 متخصص در کشور خبر داد و گفت: ثبت نام متخصصان از امروز آغاز شد که به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تقسیم می شود و به زودی بر اساس نیاز دانشگاه های علوم پزشکی جایگاهی به آنها اختصاص خواهد یافت. ” “


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *