مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

توزیع آب آشامیدنی بهداشتی در روستاهای خوزستان همچنان ادامه دارد – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر، علی حدادادی امروز از روستاها بازدید می کند سالگرد و امامزاده سبز وی فعالیت های پایگاه پشتیبانی از این جمعیت را در مناطق آسیب دیده از استرس آب تشریح کرد و بر لزوم تلاش های مردمی برای کاهش رنج انسانی قربانیان بحران آب در برخی از شهرهای خوزستان ، به ویژه مناطقی از هوییز ، دشت آزادگان تأکید کرد. و شادگان افزود: تاکنون جمعیت هلال احمر به همت داوطلبان و کارکنان بالغ بر 72000 لیتر آب آشامیدنی بهداشتی و 26000 بطری آب معدنی در این مناطق توزیع کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان ادامه داد: همچنین با حمایت خیران این جمعیت 40 مخزن 2000 لیتری و 1000 لیتری آب خریداری و به اهالی روستای درگیر این پدیده اهدا شد.

وی اتحاد و همدلی اعضای جامعه به ویژه جوانان را توصیه کرد که مانند گذشته با حضور انسان دوستانه و جهادی خود در زمینه محرومیت متحد شدند و همراه با دستگاه های متولی همه تلاش خود را برای حل مشکلات انجام دادند. آرامش و لبخند رضایت بر چهره ساکنان روستاهای آسیب دیده از تنش آبی که عمدتاً روستاهای مرزی هستند و ساکنان آنها نگهبان جمهوری اسلامی و مرزهای سرزمینی میهن هستند.

بیشتر بخوانید  ایا امتحانات دی ماه دوازدهم نهایی است ۱۴۰۲
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *