مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

مسکو: ما هرگز از مبادلات گاز به عنوان سلاح استفاده نخواهیم کرد – اخبار اروپا – اخبار بین المللی تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیم به گزارش RIA Novosti ، ماریا زاخارووا ، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه در یک کنفرانس خبری هفتگی گفت که دولت روسیه هرگز از منابع انرژی و ظرفیت عظیم برای انتقال گاز به سایر کشورها به عنوان سلاح استفاده نخواهد کرد.

ماریا زاخارووا گفت: “فدراسیون روسیه به ادعاهای برخی قانونگذاران آمریکایی مبنی بر اینکه روسیه از توانایی انتقال انرژی و گاز خود از جمله خط لوله” نورد رولینگ “به عنوان سلاحی برای تحت فشار قرار دادن کشورهای اروپایی استفاده می کند ، پاسخ می دهد. “او هرگز از ذخایر انرژی خود به عنوان سلاح استفاده نکرده است و قصد ندارد در آینده چنین کاری کند.”

وی افزود: “فدراسیون روسیه همیشه از سیاست زدایی از همکاری های انرژی حمایت کرده است.” ما هرگز تلاش نکرده ایم صادرات گاز به اوکراین یا از طریق آن را متوقف کنیم. “این موضوع صرفاً ماهیتی تجاری دارد و فقط بر نهادهای اقتصادی تأثیر می گذارد.”

روز چهارشنبه ، ویکتوریا نولاند ، معاون وزیر خارجه ایالات متحده به کمیته خدمات خارجی کنگره گفت که ایالات متحده و آلمان برای پایان دادن به پروژه گاز Rastim 2 به توافق رسیده اند. به گفته وی ، این معامله به شما امکان می دهد پروژه بزرگ گاز بدون تحریم های یک جانبه آمریکا به اتمام برسد.

وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به نگرانی های کنگره در مورد اجرای پروژه عظیم گاز ، که به گفته آمریکایی ها منجر به وابستگی شدید آلمان به روسیه برای انرژی می شود و به روسیه اجازه می دهد از این وابستگی استفاده کند ، گفت: واشنگتن و برلین توافق کرده اند که تحریم ها را اعمال کنند در مورد شرکت های روسی و آلمانی درگیر پروژه اگر روسیه از خط لوله تلفن همراه Stream 2 به عنوان یک سلاح سیاسی استفاده کند.

بیشتر بخوانید  آیا دوشنبه ۴ مهر تعطیل است ۱۴۰۱

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *