تمدید دوره ثبت نام برای خبرنگاران برای دریافت واکسن کرونر



اداره کل مطبوعات و آژانس های خبری داخلی با صدور بیانیه ای از تمدید دوره ثبت نام برای واکسیناسیون روزنامه نگاران از روز یکشنبه 11 ژوئیه تا پایان روز جمعه 16 ژوئیه 1400 خبر داد و امکان ارزیابی و رتبه بندی اخبار را اعلام کرد. سایت ها بدون امتیاز برای دریافت سهمیه واکسن.

به گزارش ایسنا ، در بیانیه اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های محلی آمده است:

“به درخواست تعدادی از مدیران سایتهای خبری غیرمجاز برای بدست آوردن سهمیه واکسن ضد تاج ، با کمک مطبوعات و اطلاعات معاون امکان ارزیابی و رتبه بندی سایتهای خبری بدون ارزیابی فراهم شد. این رسانه ها باید فرم خوداظهاری را تا پایان روز شنبه 10 ژوئیه 1400 تکمیل و ارسال کنند.

بر این اساس ، مدیران مسئول داوطلب رتبه بندی باید پیوست اکسل را از اینجا بارگیری کرده و پس از تکمیل برنامه رتبه بندی ، آن را از طریق ایمیل به rotbehbandi4@gmail.com ارسال کنند.

در پایان دوره اولیه ثبت نام در پایان روز سه شنبه ، 6 ژوئیه ، سیستم مسدود می شود ، اما دوباره از یکشنبه ، 11 ژوئیه ، دسترسی به ثبت مشخصات روزنامه نگاران در یک صفحه ویژه رسانه در کل باز است سیستم رسانه ای

طبق روال رتبه بندی سایت خبری ، شرکت کنندگان باید مستندات هر بخش را در پرونده ذخیره کنند تا ارزیابی مربوط به این بخش برای آنها ارزیابی و ضبط شود.

“علاوه بر این ، آن دسته از رسانه های واجد شرایط که تا پایان روز سه شنبه 6 ژوئیه ثبت نام نکرده باشند ، از یکشنبه 11 ژوئیه فرصت ثبت نام مجدد را دارند.”

بیشتر بخوانید  ابطال بلیت خارج از کشور پس از خرید ارز دولتی و سود 6 میلیون تومانی!

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید