مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تمام قسمت های «جیران» از فیلم حذف شد!

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فیلمو برخلاف میل باطنی خود مجبور به اجرای این دستور شد و متأسفانه بلاتکلیفی سریال «جیران» نارضایتی مخاطبان را به همراه داشت. رفع توقیف پس از ابلاغ نظر کارشناسان رسمی دادگاه به مرجع قضایی انجام خواهد شد.


سریال ایرانی / سریال جیران

جیران یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی حسن فاطی، نویسندگی احسان جوانمرد و فاطی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه است. داستان این مجموعه به وقایع پس از مرگ امیرکبیر و آشنایی ناصرالدین شاه با جیران می پردازد. از بازیگران این سریال می توان به بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، غزل شکری، سمیرا حسن پور، مهدی کوشکی، مرتضی اسماعیل کاشی، فاطمه مسعودی فر، الهام نامی، نهال دشتی، کتانه ناجا افشاری، اشاره کرد. ، امیر جعفری، رویا تیموریان، هومان برکنورد، رعنا آزادی ور و ماریلا زارعی.


سریال ایرانی / سریال جیران

مراحل تصویربرداری فیلم جیران در اواخر مرداد 1400 در خوانسار و گلپایگان به پایان رسید. قسمت اول این سریال در 24 بهمن 1400 از طریق سرویس پخش اینترنتی فیلمو پخش شد و در 29 تیر 1401 توقیف شد. گیران در 27 مرداد از فیلمو حذف شد. پخش این سریال چندین بار از شهریور 1400 به تعویق افتاد. جیران با نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان مواجه شد.


سریال ایرانی / سریال جیران


بیشتر بخوانید  سورپرایز جنیفر لوپز خواننده پاپ آمریکایی در امریکن آیدل + تصاویر
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *