مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تقلب در قرعه‌ کشی ایران‌خودرو صحت دارد؟

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

هفته گذشته از 12 لغایت 15 آذرماه فروش فوق العاده ایران خودرو و در همان آذرماه نیز قرعه کشی انجام شد. قرعه کشی ارائه محصولاتی مانند پژو پارس سال، سورن پلاس دوگانه سوز و وانت آریسان 2.

اما از دیروز گفته می شود که اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو جعلی بوده است.

واکنش ایران خودرو به ماجرای کلاهبرداری

با موضوع کلاهبرداری در قرعه کشی ایران خودرو، این خودروساز اطلاعیه ای منتشر و در آن اعلام کرد: فرآیند قرعه کشی تحت نظارت دقیق نهادهای ذیربط انجام می شود و بر این اساس پس از تایید اعتبار توسط این موسسات، به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد. و طبق الگوریتم تعریف شده و تحت نظارت چندین سازمان به هیچ وجه نمی توان در نتایج دخالت کرد.

این گزارش همچنین می افزاید: در فاصله زمانی قرعه کشی تا انتشار نتایج، کنترل های نظارتی توسط نهادهای ذیصلاح انجام می شود و پس از اطمینان از صحت آن، متقاضیان از نتایج مطلع خواهند شد.

این گروه خودرویی اعلام کرد: اگرچه قبلاً مشکوک به تداخل در نتایج قرعه کشی بود، اما هیچ مدرکی مبنی بر وجود تخلف ارائه نشد و این ادعا از سوی مراجع بازرسی تایید نشد، لذا تاکید می شود در صورت وجود مدارک و مستندات. اعطای مراجع ذیصلاح جهت نظارت و اثبات آن. ایران خودرو همچنین به متقاضیان خرید خودرو هشدار داد که مراقب افراد سودجو و فرصت طلب باشند و در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را به پلیس و سایر نهادهای نظارتی و امنیتی اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید  جدیدترین قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف 23 بهمن

تاریخچه قرعه کشی ایران خودرو

پیش از این قرعه کشی های ایران خودرو و انتشار نتایج آن با مسائل فرعی بسیاری همراه بود. چندین بار شرکت خودروسازی اعلام کرد که نتایج قرعه کشی اعلام شده است، اما با چند روز تاخیر انجام شد. در عین حال برخی مدعی شدند که این تاخیر دلایل خاص خود را دارد و ظن کلاهبرداری و تخلف وجود دارد.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *