تغییر چهره و استایل جدید محسن ابراهیم زاده در خانه اش



آنچه دیگران می خوانند:

محسن ابراهیم زاده در 26 شهریور 1366 در تربت حیدریجه به دنیا آمد. زمانی در کرج زندگی می کرد اما اکنون محسن ابراهیمی زاده او در قلعه حسن خان (شهر قدس) زندگی می کند. محسن ابراهیم زاده او یکی از خواننده های معروف کشورمان است که در سال های اخیر ترانه های زیادی خوانده و بسیار محبوب است. عکس تغییر چهره محسن ابراهیم زاده برای شما قرار داد که او منتشر کرد.

محسن ابراهیمی

5 دلیل برای اینکه با عینک جذاب تر به نظر برسید

دلایل زیادی برای شیفتگی به عینک وجود دارد. بر اساس یک مقاله روانشناسی که در سال 2011 در سوئیس منتشر شد، از نظر علمی ثابت شده است که افرادی که عینک می زنند جذاب تر و دوست داشتنی تر از دیگران به نظر می رسند.

اما این بار به 5 دلیل می پردازیم که باعث می شود با عینک جادویی خود موثرتر باشید.

1- عینک باعث توجه بیشتر شما می شود

از آنجایی که بیشتر افرادی که عاشق یادگیری هستند از نزدیک بینی رنج می برند، این ایده را به چالش کشیده اند که هرکسی که عینک طبی می زند درس خوان است و آن فرد باهوش تر از دیگران است!

بیوگرافی محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده در 17 شهریور 1366 در تربت حیدریه به دنیا آمد. مدتی در کرج سکونت داشت اما اکنون در قلعه حسن خان (شهر قدس) زندگی می کند. صدای او برای اولین بار به صورت جدی در تیتراژ برنامه مهتاب از شبکه تهران شنیده شد. این باعث محبوبیت و شهرت او شد، نام این آهنگ سال نو است.

بیشتر بخوانید  اشرف بیچاره قلعه بی نظیر ایلام

محسن ابراهیم زاده

ازدواج محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده هنوز مجرد و مجرد است.

از ۱۴ سالگی قرآن را آغاز کرد. صدای او به تدریج جذب عرصه موسیقی شد تا اینکه سرانجام در سال 1387 دوره های آموزشی موسیقی را نزد استاد نیکنام گذراند و در همان سال اولین ملودی خود را به نام «هونزم، کد سه سمجش» با ترجمه تورج ساخت و منتشر کرد. ترک شعبان خانی که با آن منتشر شد با استقبال خوبی روبرو شد. محسن ابراهیم زاده در سال های اخیر با انتشار آهنگ هایش در فضای مجازی محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

محسن ابراهیم زاده


دیدگاهتان را بنویسید