تغذیه پوست، با این مواد زیباترین پوست را خواهید داشت


تغذیه پوست:غذاهایی وجود دارند که به داشتن پوستی سالم و زیبا کمک می کنند تا جایی که می توان گفت افزودن این مواد به رژیم غذایی ضروری است. پوست سالم اطمینان حاصل کنید که در هر سنی جوان تر و سالم تر به نظر می رسید. غذایی که در طول روز می خورید، علاوه بر سلامت کلی بدن، تاثیر بسزایی در آن دارد پوست دارند.

البته به نظر می رسد این روزها انتخاب غذاهایی که هم از نظر ذائقه و هم از نظر سلامتی ما را راضی می کند کمی سخت است. تغذیه پوست خودم دلگرم کننده پیوستن:

تغذیه پوست

تغذیه پوست:کتان:

تغذیه پوست

این دانه های مقوی حاوی مقدار زیادی امگا 3 هستند که نقش بسیار مهمی در رفع چین و چروک و چین و چروک روی پوست دارند. مطالعات نشان داده است که مصرف روزانه بذر کتان اثرات قرمزی روی صورت و تحریک پوست را از بین می برد. پوست شاداب تر و نرم تر به نظر می رسد شما می توانید این دانه های مفید و مغذی را در غذاهای لذیذ یا نوشیدنی ها و کلوچه ها اضافه کرده و استفاده کنید.

تغذیه پوست:میوه های بنفش و آبی

تغذیه پوست

این میوه یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای داشتن پوستی درخشان در نظر بگیرید. زغال اخته، شاه توت و آلو از جمله این میوه ها هستند که دارای سطح بالایی از آنتی اکسیدان هستند و با رادیکال های آزاد که به پوست آسیب می رسانند مبارزه می کنند. این میوه ها همچنین به پوست شما کمک می کنند تا برای مدت طولانی تری جوان تر به نظر برسد.

بیشتر بخوانید  در دوران بارداری اضافه وزن وجود ندارد

تغذیه پوست: دانه های آفتابگردان

تغذیه پوست

تخمه آفتابگردان حاوی مقدار زیادی ویتامین E است، ویتامینی که در تابستان از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می کند، تخمه آفتابگردان یکی از بهترین و مناسب ترین غذاهای قابل حمل است که می توانید همیشه همراه خود داشته باشید و یا می توانید همراه خود داشته باشید. سالاد غذاهای مختلف را با مخلوطی از دانه های مغذی دیگر بخورید فقط به خاطر داشته باشید که تخمه آفتابگردان را بدون نمک یا با نمک بسیار کم بخورید زیرا برای پوست نیز مضر است و وزن شما را بالا می برد.

تغذیه پوست: شکلات

تغذیه پوست

یک خبر عالی برای دوستداران شکلات، برخلاف تمام داستان هایی که باعث ایجاد آکنه و جوش می شود، شکلات برای پوست مفید است، اگر افرادی را می شناسید که دوست دارند شکلات بخورند و البته شکلات را در حد اعتدال مصرف کنند، می توانید به آنها پوست و درخشندگی بدهید. مطمئن شوید که باور دارید چقدر شکلات برای پوست شما مفید است. تحقیقات نشان داده است که شکلات هایی که حاوی مقدار زیادی کاکائو هستند، به خصوص شکلات تلخ، حاوی فلاونول هستند، ماده ای که پوست شما را جذاب و تمیز می کند. مقدار مشخصی از کالری موجود در مقدار مشخصی شکلات را می توان چاق کرد، حتما آن را در حد اعتدال مصرف کنید.

تغذیه پوست:سیب زمینی شیرین

تغذیه پوست

این گیاه حاوی ویتامین های A و C است که تاثیر بسزایی در درخشندگی و سلامت پوست دارد به این ترتیب ویتامین C باعث افزایش تولید کلاژن می شود که پوست شما را نرم و لطیف می کند و ویتامین A یک آنتی اکسیدان قوی برای مبارزه با رادیکال های آزاد مخرب و مخرب است. سرطان پوست که به این دلایل کافی است از این به بعد سیب زمینی شیرین را به وعده های غذایی خود اضافه کنید.

بیشتر بخوانید  به این دلایل، لطفا شام را صبح زود بخورید!

تغذیه پوست:گوجه فرنگی

تغذیه پوست

شاید از دیدن نام گوجه تعجب کنید زیرا بیشتر مردم می گویند که گوجه فرنگی زیاد باعث جوش و التهاب صورت می شود. گوجه فرنگی همچنین دارای آنتی اکسیدان های زیادی به نام لیکوپن است که برای سلامت پوست بسیار مفید است. پس حتما گوجه فرنگی بخورید.آنها را در سالادها، میان وعده ها و غذاهای مختلف خود بگنجانید.نکته مهم این است که گوجه فرنگی پخته دارای مقادیر بیشتری لیکوپن خواهد بود.

تغذیه پوست:ماست

تغذیه پوست

ماست یکی از پرطرفدارترین خوراکی ها برای همه افراد است، باید بدانید که ماست به دلیل داشتن پروتئین به تقویت پوست و رفع و کاهش اثرات چین و چروک روی پوست کمک می کند، به دلیل داشتن قندهای اضافه از مصرف ماست های میوه ای خودداری کنید.

تغذیه پوست:فلفل قرمز

تغذیه پوست

چه پخته و چه خام، این ماده برای پوست شما عالی است. یک فلفل قرمز 100 درصد نیاز روزانه به ویتامین C را تامین می کند. فلفل قرمز حاوی ویتامین B6، فیبر و کاروتنوئیدها که باعث گردش بهتر و بهتر و گردش خون پوست شما می شود تا همیشه جوانتر به نظر برسد.این غذای عالی و خوشمزه حتی با جوش و آکنه صورت نیز مبارزه می کند و کالری کمی دارد.اگر رژیم دارید زیبا هستید و می خواهید پوست زیبا و با طراوت گزینه برای شما خوردن فلفل قرمز است!

تغذیه پوست:ماهی سالمون

تغذیه پوست

ماهی سالمون یک بسته کامل از ویتامین D است که مغز، قلب و استخوان های شما را سالم نگه می دارد. خوردن ماهی سالمون از اضطراب و افسردگی جلوگیری می کند و از سرطان روده و مشکلات قلبی پیشگیری می کند. ماهی سالمون حاوی امگا 3 است که پوست شما را آبرسانی می کند. همچنین دارای خواص ضد التهابی و ضد چروک برای پوست شما است.علاوه بر این، اگر موهای زیبا و قوی می خواهید، ماهی سالمون کمک بزرگی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  قرص وانکومایسین (Vancomycin HCl) چیست؟ چه عوارضی دارد؟

تغذیه پوست:اسفناج

تغذیه پوست

اسفناج غذای غنی و مفیدی است که حتما باید در برنامه غذایی خود بگنجانید، منبع کاملی از ویتامین E، آهن، کلروفیل، اسید فولیک، منیزیم، فیبر، ویتامین A و ویتامین C است که تاثیر زیادی روی پوست دارد. . این گیاه فوق العاده حتی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان دارد که همانطور که گفته شد از انواع مشکلات پوستی جلوگیری می کند.سعی کنید روزی کمی اسفناج برای پاکسازی و پاکسازی پوستتان بخورید.

ترجمه و ویرایش: تشویق مجلات آنلاین

نشاط رازانی


دیدگاهتان را بنویسید