مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تعطیلی 70 کافه و بستنی فروشی در اصفهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران: ن، رئیس اتحادیه آب میوه، بستنی و قهوه خانه فروشان اصفهان گفت: از سال گذشته تاکنون 70 قهوه خانه و بستنی فروشی در اصفهان به دلیل شرایط اقتصادی واحدهای خود را تعطیل کرده اند. .

محمود رنجبر گفت: واحدهای آب میوه، بستنی و کافی شاپ با مشکلات مختلفی از جمله محدودیت ساعت کاری، گرانی آب و برق، گرانی مواد اولیه و در نهایت کاهش تقاضا مواجه هستند.

وی افزود: روال چندین ساله این بود که در نیمه اول سال هیچ محدودیتی برای ساعت کاری وجود نداشت و واحدهای این صنف معمولا تا پنج صبح دایر بودند در حالی که اکنون این زمان به یک در کاهش یافته است. صبح. صبح.

رئیس اتحادیه آب میوه، بستنی و قهوه خانه فروشان اصفهان افزایش قیمت مواد اولیه و کاهش قدرت خرید مردم را به شدت در کاهش فروش واحدهای این صنف تاثیرگذار دانست و گفت: از سال گذشته تاکنون، به دلیل شرایط اقتصادی نزدیک به 70 کافه و بستنی فروشی تعطیل شده اند که کارخانه خود را تعطیل کرده اند.

رنجبر با بیان اینکه کافه داران موظف شدند از ورود افراد با حجاب جلوگیری کنند، گفت: به برخی قهوه خانه ها از سوی اداره اماکن اخطار داده شده است که رعایت نکنند.

بیشتر بخوانید  قیمت سرویس و دیش اینترنت ماهواره‌ای استارلینک
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *