تعطیلی ادارات مرکزی چهارشنبه 28 دی



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: همانطور که در اطلاعیه دولت مرکزی آمده است، با توجه به تداوم سردی هوا و لزوم صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی (به ویژه گاز و برق) در فصل زمستان و جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان، بر اساس با تصمیم گروه مدیریت استانی تامین انرژی پایدار، مقرر شد دستگاه های اجرایی شاغل در سطح استان مرکزی کنار گذاشته شوند.

این اقدام به استثنای واحدهای خدماتی مدارس دولتی فعال در محدوده طرح زمستانه و مراکزی که دارای نوبت کاری و نگهبانی به تشخیص مدیر واحد مربوطه می باشند می باشد.

بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانک ها و بیمه، بانک ها و شرکت های بیمه دولتی و خصوصی (تجاری و بازرگانی) روز چهارشنبه تعطیل بوده و شعب منتخب در این روز از ساعت 9 الی 13 مشغول خدمت هستند. بعد از ظهر در اطلاعیه کمیسیون هماهنگی بانک ها و بیمه آمده است.

در خصوص فصل امتحانات، فعالیت مراکز دانشگاهی منوط به نظر ریاست دانشگاه می باشد.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی نیز اعلام کرد: بر اساس مصوبه کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی در استان مرکزی، فعالیت کلیه مدارس و مدارس تحت پوشش آموزش و پرورش استان در تمامی رشته های تحصیلی دوره ها فردا چهارشنبه تعطیل می باشد. ، 28 دسامبر.

بیشتر بخوانید  منبع هفت رنگ به نام مین در سمنان

امتحانات داخلی مدارس نیز با تصمیم مدیریت مدرسه لغو و به ترم دیگری موکول می شود.


دیدگاهتان را بنویسید