مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تعداد قربانیان تاج در تهران به زیر 10 نفر رسیده است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



نادر توکلی، معاون ستاد مبارزه با کرونا در تهران با اشاره به تک رقمی شدن تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در تهران در دو سه روز اخیر گفت: این بیماری فروکش کرده است و از 15 فروردین 1401 مدارس را باز می‌کنیم. . خلاصه.

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون ستاد درمان ویروس کراون استان تهران از تک رقمی شدن تعداد فوتی های ناشی از تاج در تهران در دو سه روز اخیر خبر داد و گفت: فعالیت های آموزشی ادامه دارد. مطابق با پروتکل های بهداشتی

نادر توکلی درباره وضعیت تاج در تهران بعد از تعطیلات نوروزی گفت: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت بیماری ها بهتر شده و روند کاهش یافته است. تعداد مراجعین به عروق کرونر بسیار کاهش یافته است. البته تا هفته اول فروردین ماه نیز با آنفولانزای فصلی مواجه بودیم که بیشتر در افرادی بود که علائم سرماخوردگی داشتند و باعث بیماری شدید و گسترش نمی شدند.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان تهران، تعداد بستری‌های روزانه زیر 200 نفر و مجموع مبتلایان به کرونا در استان تهران 880 نفر است. در عین حال دو سه روز از تک رقمی شدن فوتی های برج در تهران می گذرد و در 24 ساعت گذشته هفت مورد فوتی مثبت از تاج داشتیم. در عین حال روند طبیعی است و از آنجایی که در ایام نوروز در بیمارستان ها شیوه انتخاباتی وجود نداشت، تخت های بیمارستانی کافی بود و مشکلی نداریم.

توکلی با بیان اینکه این بیماری در تهران تقریباً طبیعی است، گفت: همچنان توصیه می‌شود دوز سوم این واکسن تزریق شود. وضعیت تقریباً عادی است. انشاالله بعد از تعطیلات و در 14 فروردین 1401 مدارس بازگشایی شده و کلیه فعالیت های آموزشی ادامه خواهد داشت. در عین حال رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، تهویه مناسب و … توصیه می شود.

بیشتر بخوانید  ترافیک جاده چالوس یک طرفه بود!

وی در خصوص تاثیر سفر نوروزی بر روند بیماری کووید 19 پس از تعطیلات گفت: بین 15 تا 19 فروردین ماه باید روند بیماری را دنبال کنیم. با توجه به افزایش سفر و شرایطی که در نوروز داشتیم ممکن است درصدی افزایش بیماری ها داشته باشیم که امیدوارم این افزایش چشمگیر نباشد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *