مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصویری وحشتناک از یک آرایشگاه وحشتناک!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فراار; در جنایتی هولناک در بیهار هند، مردی توسط دامادش کشته شد، زیرا قصد داشت طبق نقشه پدرشوهرش با دختری از خانواده ازدواج کند.

داماد که مونو رای نام دارد، برادر سونو رای، یکی از اعضای شورای شهر محلی است و یک سال پیش برخلاف میل خانواده اش با دختری ازدواج کرد.

این اتفاق در روستای دومروان در منطقه بوکار رخ داد. فیلم دوربین مداربسته این حادثه مردی را در حال تراشیدن ریش در آرایشگاه نشان می دهد که مرد جوان دیگری که پشت مقتول ایستاده بود ناگهان برمی گردد و با اسلحه به صورت او شلیک می کند.

داماد بلند می شود و سعی می کند فرار کند، اما مهاجم با چیزی شبیه آرایشگر که از مغازه بیرون آورده به قربانی حمله می کند. سپس مرد دیگری با اسلحه به او پیوست. دوباره از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و دو مهاجم او را به گوشه ای می کشانند و روی زمین می افتد.

سپس تیراندازان در حال پر کردن تپانچه های به ظاهر چسبیده خود مشاهده شدند و به یک مرد بی حرکت حمله کردند. قبل از رفتن با لگد به سرش زدند و چند بار لگد و لگد به او زدند. جسد خون آلود مرد در گوشه ای دیده می شود.

پدر همسر مقتول، سونیل پاتاک، یک افسر نظامی بازنشسته، خود با رئیس پلیس محلی تماس گرفت و خود را به پلیس تسلیم کرد. پسرش دانو پاتاک نیز در این پرونده شریک است.

پلیس اعلام کرد تحقیقات اولیه نشان می دهد این مرد در یک ازدواج عاشقانه کشته شده است. به گفته آنها، دو نفر شناسایی و پدر شوهر نیز دستگیر شده است. سلاحی که با آن قتل انجام شده نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید  اهنگ حمید رضا روحی | حمید رضا روحی بارون اومد و یادم داد – ایران چطور

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *