مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصمیم پلیس در بزرگراه تهران بزرگ به مناسبت 13 فروردین روز طبیعت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد رازکی درباره مقررات، محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در روز شنبه 13 فروردین و روز طبیعت گفت: پیش بینی می شود حضور شهروندان در پارک ها و بوستان های شهر تهران بیش از این باشد. قبل از.”

وی ادامه داد: همچنین از فردای روز طبیعت ماه مبارک رمضان و آغاز فعالیت مدارس است که مستلزم بازدید بیشتر از پارک ها و بوستان ها و مناطق تفریحی است، از این رو پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اقدام کرده است. اقدامات ویژه».

معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: امسال نوعی محدودیت داریم که بر اساس آن به ناچار در برخی جاده ها محدودیت های ترافیکی اعمال می کنیم تا مدیریت بهتری در آن حوزه داشته باشیم. اکثر پارک ها و بوستان های مهم تهران از جمله چیتگر، سرخه حصار، یاس فاطمی، شمال و جنوب استان و همچنین پارک هایی که وسعت زیادی دارند و بازدیدهای بیشتری از آنها وجود دارد، پلیس از نظر ورود به این پارک ها، اجرای یک طرح کوتاه

رازقی افزود: در پلان آج، خط ورودی پارک توسط مخروط ها جدا شده و پلیس بار ورودی به پاساژ را کنترل می کند و رانندگانی را که قصد ورود به پارک ها و پارک ها را دارند به سمت آج ها هدایت می کند تا مانع ایجاد کنند. بار عبوری در گذر. ”پیدا نشد. این اقدام به رانندگانی که قصد عبور از این محدوده ها را دارند اما قصد ورود به پارک ها را ندارند کمک می کند تا در ورودی پارک ها پشت بار ترافیکی بمانند و با سهولت بیشتری عبور کنند.

بیشتر بخوانید  علت قطعی آب در برخی نقاط شیراز چیست؟

جانشین رئیس پلیس عملیات تهران بزرگ به رانندگانی که قصد بازدید از پارک ها و پارک ها را دارند توصیه کرد با مشاهده صف ورود به پارک ها از فرصت استفاده نکنند و از سایر خودروهای منتظر برای ورود به پارک ها سبقت نگیرند. رانندگان در زمان انتظار و مانند سایر خودروهای منتظر به تناوب وارد پارک ها شوند تا مانع عبور سایر رانندگان نشوند.

وی افزود: در روز طبیعت همه همکارانم در جاده ها حضور دارند و طرح های تقاطع هایی را انجام می دهند که نیاز به همکاری شهروندان و رانندگان دارد. همه رانندگان باید با پلیس راهور مستقر همکاری کنند و اگر ببینند پلیس راه موقت تردد محلی را مسدود می کند، ترافیک نابسامان می شود. پلیس قطعا رانندگان را به مسیر بهتر و جایگزین هدایت می کند و رانندگان را از در دیگری برای ورود به پارک هدایت می کند و این بسیار مهم است. انتظار پلیس از مردم، شهروندان، رانندگان و خانواده ها در این زمینه با پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ است.

رازقی گفت: مورد دیگر ممنوعیت و عدم تردد کلیه کامیون های سنگین در روز طبیعت است که در این روز توسط پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تردد آنها جلوگیری می شود.

وی بیان کرد: این روزها رانندگان بیشترین تخلفات را انجام می دهند، مانند گرانی در حین رانندگی، یا ولخرجی در قسمت بار و یا کنار گذاشتن یک راننده فردی. همه این موارد و موارد مشابه خط قرمز پلیس راهنمایی و رانندگی است زیرا باعث کاهش امنیت می شود. پلیس راهور تهران بزرگ با این تخلفات برخورد جدی خواهد کرد.
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان توجه داشته باشند که توقف در کنار بزرگراه ممنوع است. به عنوان مثال در مورد پارکی مانند پردیسان که در هر طرف یک اتوبان وجود دارد، پلیس راهنمایی و رانندگی به رانندگان اجازه توقف و پارک در کناری را نمی دهد و رانندگان باید به دلیل توقف یک مدت به پارکینگ مراجعه کنند. لحظه در کنار بزرگراه بسیار خطرناک است در طول روز عابران پیاده اجازه عبور از بزرگراه را ندارند.

بیشتر بخوانید  آشنایی با 20 کشور جهان + عکس

وی گفت: نکته مهم دیگر این است که برخی از ورودی های تهران مانند شمال جنوب جاده تلو، شمال جنوب جاده لشگرک یا ورودی های تهران به دلیل حجم تردد از ساعت 16 یک طرفه می شود؛ اما در این مسیر از ساعت 16 یک طرفه می شود. بدین ترتیب در ساعات بعدازظهر به دلیل بار زیاد مسافران برگشتی و تردد یک طرفه که چندین بار برنامه ریزی شده و محدودیت های دیگر به صورت عرضی و بر حسب نیاز ایجاد می شود، امکان تردد در مسیرهایی مانند لواسان وجود نخواهد داشت. .

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *