تصاویر حمید لولایی و همسر و دخترش + بیوگرافی از زبان او


عکس های حمید لولایی

تصاویر حمید لولایی و همسر و دخترش + بیوگرافی از زبان او

شروع با “سربداران”

در 25 سالگی که از سربازی برگشتم به کلاس های بازیگری رفتم. آنها اساتید هنرهای زیبا بودند که من را با تئاتر آشنا کردند. سپس با افرادی آشنا شدم که متوجه استعداد من در این زمینه شدند و در دو صحنه از «سربداران» دعوت به همکاری شدم. این روند ادامه داشت تا اینکه متوجه شدم عده ای کار طنز انجام می دهند و در آنجا با مهران مدیری و گروه «ساعت خوش» آشنا شدم.

بهترین مشوق من مادرم بود
بهترین انگیزه در بازیگری خانواده ام و به خصوص مادرم بودند. شاید از نظر مالی کمک زیادی نکرده باشد، اما مشوق خوبی بود… از کودکی همسایه هایم را جمع می کردم و برایشان اجرا می کردم. من هم در گروه تئاتر مدرسه بودم و مدرسه به مدرسه راه می رفتم تا به تماشاخانه سنگلج برسم.

مدتی مدیر سینما بودم
بعد از «سربداران» حدود هفت سال از بازیگری بازنشسته شدم و مدیریت یک سینما را برعهده گرفتم. چندین بار توسط افرادی که قبلاً با آنها کار کرده بودم آنجا دیده شدم و دعوت آنها باعث شد در اوایل دهه 1970 به بازیگری بازگردم.

نه..غلام!!!
من با تکیه بر کلمات از پیش تعیین شده مخالفم، مثلاً با تکیه بر کلمات “خشایار مستوفی” که در حین ضبط ایجاد شده است. در قسمت داستان باید حرفی می زدم و برای تایید می گفتم: «نه … غلام» این کلمه را از نظر شیرینی و محبوبیتش در بین مردم به کار بردم. خشایار مستوفی خیلی محبوب بود و همیشه من را می شناسند. خشایارشا ناخودآگاه روی شخصیت من تأثیر زیادی گذاشت.

بیشتر بخوانید  سکانس هایی از پرفروش ترین فیلم سال (اطبایی) / ارزش دیدن دارد؟ مقایسه کن

من دو دختر دارم
من دو دختر دارم. یکی از آنها اخیرا برای تحصیل در رشته کامپیوتر به آلمان رفته است و دختر دیگرم در ایران در رشته علوم آزمایشگاهی تحصیل می کند. آنها را به ورزش، موسیقی و پیانو تشویق می کردم، اما آنها به رشته های خود علاقه داشتند.

خشایار مستوفی باعث بیماری روحی من شد
یک سال و نیم شبانه روز پیش هشجر مستوفی بودم و بعد از اتمام کارم دچار یک بیماری روانی شدم که با هیچ دارویی قابل درمان نبود. دکتر گفت چون مدت زیادی در آن تیپ بودی از خودت فاصله گرفتی. پنج شش ماه بعد کم کم حالم بهتر شد.

ساز من رفته است
من موسیقی را خیلی دوست داشتم و دوستش دارم چون موسیقی به ریتم زندگی کمک می کند. مدتی با سه تار که خریدم تمرین کردم اما چند سال پیش در سه ماهی شمالی بودم رطوبت آنجا باعث شد سازم ناپدید شود.

با مشاوره می توانید زندگی خوبی داشته باشید
به دور از کشمکش و آشفتگی، همه خانواده های ایرانی می توانند از طریق مشورت و گفت وگو زندگی خود را تامین کنند.

تصاویر حمید لولایی و همسر و دخترش + بیوگرافی از زبان او

از اینجا


دیدگاهتان را بنویسید