مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تصادف خونین در زاهدان 13 کشته و مجروح! جزئیات

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از فارس، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در برخورد سه خودرو در ساعات اولیه صبح 13 نفر کشته و زخمی شدند.

فریبرز راشدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: حوالی ساعت 00:25 روز سه شنبه 24 خردادماه یکی از شهروندان زاهدانی از برخورد سه دستگاه پژو 405، پارس و سمند خبر داد. با خودرو به مرکز اورژانس 115. پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه که در بلوار خلیج فارس زاهدان رخ داد، یک نفر در دم جان باخت و 12 مصدوم دیگر با وضعیت وخیم به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) زاهدان منتقل شدند.

محمدرضا میرادی رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان نیز گفت: بلافاصله پس از ورود مجروحان به بیمارستان اقدامات درمانی آغاز شد اما متأسفانه به دلیل وخامت حال جسمانی چهار نفر از این افراد، تعداد جان باختند. در این حادثه ناگوار به پنج نفر رسید.»

وی با تقدیر از زحمات همکاران، پزشکان، پرستاران و حمایت های آمبولانس، جراحی، ارتوپدی، عقل، اتاق عمل بیمارستان، درباره سایر مصدومان این حادثه گفت: بخش ارتوپدی و 3 نفر دیگر اخراج شدند. پس از خدمات پزشکی مشخص شده در وضعیت مطلوب.

بیشتر بخوانید  ترور قاتل هنگام دفن جسد نامزد در باغ خانه / عکس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *