مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ترور قاتل هنگام دفن جسد نامزد در باغ خانه / عکس

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو، چند روز پیش وقتی فردی با پلیس ترنتون در ایالت کارولینای آمریکا تماس گرفت و گفت مردی در باغ خود خوابیده است و نمی تواند حرکت کند، ابتدا همه چیز ساده بود اما وقتی پلیس به محل های چهره برای بررسی این حادثه، عجیب و غریب ملاقات کرد. جوزف مک کینون (60) مردی بود که بی حرکت در حیاط افتاد. پس از چندین تماس پلیس وارد حیاط شد و جوابی نشنید و متوجه شد که او نفس نمی کشد.

آنها به سرعت خود را به محل حادثه رساندند، اما پزشکان اورژانس تنها ساعاتی پس از فوت این مرد 60 ساله در محل حاضر شدند. این پایان ماجرا نبود. ماموران کلانتری در همان ابتدای ورود به حیاط مرد شصت ساله و یافتن جسد وی با گودالی که در حیاط حفر شده بود مواجه شدند و جسد زنی در آن مشاهده شد. با کشف جسد، این داستان به ظاهر ساده به یک پرونده پیچیده تبدیل شد. جسد متعلق به زن میانسالی بود که بعدها مشخص شد نامزد مردی 60 ساله به نام پاتریشیا دنت است. او با مک کینون (مردی 60 ساله) زندگی می کرد و حالا جسد هر دو پلیس را گیج کرده است.

کلانتر جودی رولاند به خبرنگاران گفت که شواهد جمع آوری شده در محل و همچنین خانه در محل به همراه اظهارات شاهدان عینی به بازرسان کمک کرد تا پرونده را حل کنند. ما معتقدیم که آقای مک کینون برای اولین بار زمانی که هر دو در خانه بودند به خانم دنت حمله کرد. سپس دست و پای نامزدش را بست و او را خفه کرد. سپس کیسه های زباله را دور بدنش پیچید و برای دفن آماده کرد. وی ادامه داد: همسایه ها آقای مک کینون را دیدند که یک روز قبل از پیدا شدن اجساد این زوج در باغی در حیاط حفره ای حفر می کرد. او دلیل حفر گودال را به همسایگانش گفته و قصد دارد در آنجا فواره بسازد. روز بعد از کندن گودال در تاریکی شب جسد نامزدش را به حیاط می برد و داخل گودال می اندازد و شروع به پرکردن آن می کند. اما در حین پرکردن گودال دچار حمله قلبی شد و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید  کاهش شدید اهدای عضو با پخش برنامه تلویزیونی / اهدای عضو در کشور 75 درصد کاهش یافت

به گفته کلانتر ترنتون، پزشک قانونی اعلام کرد که هیچ ضربه ای به بدن قاتل وارد نشده است و هیچ نشانه ای از جراحت وجود ندارد و همه شواهد حاکی از سکته قلبی اوست.

نارسایی قلبی مرگبار هنگام دفن جسد در باغچه خانه

به گفته پلیس، مک اینون و نامزدش سابقه خشونت خانگی نداشته اند و به نظر می رسد اگر جنایتکار هنگام دفن پاتریشیا دنت دچار حمله قلبی نمی شد، اسرار جنایت به راحتی فاش نمی شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *