مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تشکل گرایی ، رویکرد جدید شورای سیاسی ائمه جمعه از آذربایجان غربی

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


حجت الاسلام دوستت دارم که می شود گفتو وی در مورد رویکرد جدید در سیاست گذاری برای نماز جمعه به خبرنگار فارس در ارومیه گفت: در مورد رویکرد جدید شورای سیاسی ائمه جماعات استان ، تغییرات زیادی در استان و هدف فعلی سیاسی انجام شده است. شورا یک سازمان و نظم و انسجام خاص است. در مورد موضوعات داده شده

وی ادامه داد: در حال حاضر استان رویکرد خلاقانه ای به مسائل گذشته دارد و استان به سه اردوگاه شمال ، مرکز و جنوب تقسیم شده است.

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه از آذربایجان غربی گفت: پایگاه شمال استان با ائمه جمعه شمال ، پایگاه مرکزی با ائمه جمعه ارومیه و انزال و نوشینشار و پایگاه جنوب با ائمه جمعه جنوب هماهنگی دارد.

وی تصریح کرد: اردوها پس از راه اندازی و ستاد در استان های جنوبی ، شمالی و مرکزی به ستاد منتقل شد در قالب اردوگاه های شمالی ، جنوبی و مرکزی از هم جدا شده اند و از این نظر موقعیت ستاد نماز جمعه این امکان را به ستاد می دهد تا با شورای مرکزی در هماهنگی و ارتباط مداوم باشد.

عبدالله خاطرنشان کرد: با ارتباط مداوم اردوگاه ها با شورای سیاسی ، وی استفاده از تجربه را افزایش داده و تجربه و کارکردهای مختلف استان به طور مداوم در اختیار شورای سیاسی قرار می گیرد و حتی می توان از این تجربه به عنوان الگویی برای سایر افراد استفاده کرد. استانها

وی ادامه داد: یکی از کارهای انجام شده در سطح شهر که به عنوان نمونه به استانهای دیگر منتقل شده است ، تشکیل اتاق فکر خطبه های نماز جمعه است ، این اتاق فکر متشکل از 10 تا 20 نخبه شهری است که دارای قومیت و شهر تقاضا می کند. “او هر منطقه را در روز جمعه در شهر به امام جمعه ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  فال آرزو روزانه متولدین هر ماه 29 اسفند 1402 | آرزو خود را بازگو کرده و فال آرزو را دنبال کن!

این مقام مسئول افزود: رئیس نماز جمعه مسائل مطرح شده در سطح شهر را برطرف کرده و درخواستی را از طرف آن ارائه می دهد مسئولین در خطبه های نماز جمعه استفاده می شود.

عبدالله اذعان داشت: ائمه جمعه شهرها با رویکرد جدید مناطق خود را به چالش کشیده و از طریق شورای سیاسی اعلام شده است که چهار یا پنج گره فرهنگی در شهر آنها شناسایی و به شورای مرکزی ارائه شود تا این گره های فرهنگی موجود بتوانند بودن مسئولین در این میان ، برای رفع این موانع باید راه حل های مناسبی در نظر گرفته شود.

گفت: مثلاً شهر اجرا کن در بحث طلاق مشکلی وجود داشته است و میزان طلاق در این شهر زیاد است ، زیرا کمک های مالی ، راهنمایی ، تبلیغات اسلامی ، سپاه و اجرای قانون ، از جمله نهادهای مربوطه در زمینه کاهش طلاق ، و نمایندگان شورا باید نظارت و گزارش خود را دریافت کنند. از رسمی و تلاش جدی برای حل روش طلاق من داشتم بودن.

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه از آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر حدود 97 موضوع فرهنگی به عنوان قطب فرهنگی در استان به شورای سیاسی نماز جمعه ارائه می شود که باید به عنوان اردو پیگیری و حل شود. “

وی با اشاره به پنجم مرداد ، سالروز اقامه نماز جمعه ، گفت: نماز جمعه به عنوان قلب فرهنگی شهر ، در سالهای اخیر پاسخ بسیاری از شبهات مختلف مذهبی ، مذهبی ، سیاسی و اجتماعی را داده است.

عبدالل saidه اظهار داشت: در طول تاریخ ، تأثیر نماز جمعه در برخورد با جنگ نرم دشمن در دهه اول انقلاب مهم بوده است ، کشتارهای مختلف منافقین و موارد ایجاد شده توسط بنی صدر در کشور و مشکلات کردستان با نماز جمعه جبران شود. “

بیشتر بخوانید  283 مورد جدید ویروس کرونا در ایلام شناسایی شده است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وی گفت: در دهه دوم انقلاب سال 1378 مشکلات خوابگاه دانشگاه با تریبون های نماز جمعه در بین مردم روشن شد تا مردم از این جنگ نرم ایجاد شده توسط دشمن خلاص شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در دهه سوم انقلاب ، شورش های سال 88 ، مقام معظم رهبری با سخنان روشنگرانه خود توانستند با خطبه های نماز جمعه شورش سال 88 را خنثی کنند که این نشان از اهمیت و ارزش بسیار خطبه های نماز جمعه دارد.

عبدول گفت: در دهه چهارم انقلاب ، که دهه جاری است ، شورش های بنزین بی پروا بود. دولت مردم همان خطبه های نماز جمعه توسط مقام معظم رهبری در سراسر کشور توانست این شورش را خنثی کند.

پایان پیام /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *