تسهیلات استثنایی کارت طلایی مهردانا برای بیمه گذاران بیمه دانا



به گزارش شمانیوز، کارت طلایی مهردانا در زمینه های مختلف بیمه ای از جمله شخص ثالث، بدنه خودرو، آتش سوزی در آپارتمان های مهراشیان، حوادث مهریار و عمر ساده به شرکت های بیمه دانا خدمات رسانی می کند.

همچنین کارت طلایی مهردانا به مشتریان سراسر کشور از جمله امداد و نجات، آماده سازی و حمل خودرو در شهر و جاده، تعویض لاستیک، تسمه پنچری و پروانه، سوخت گیری، عمر باتری، تعویض باتری و مشاوره تلفنی به مشتریان کمک می کند. تمامی خدمات ارائه شده به کاربران پکیج طلا رایگان بوده و اکثر خدمات نامحدود هستند.

بر اساس این گزارش، طرح بهینه شده مهردان نیز در قالب کارت نقره ای طراحی شده است که به بیمه گذاران نیز به صورت رایگان اما در تعداد محدود نسبت به کارت طلایی خدمات ارائه می کند.

متقاضیان و علاقمندان به اخذ این بیمه نامه ها می توانند با کلیه نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور تماس گرفته و نسبت به اخذ شرایط وام خرید این بیمه نامه اقدام نمایند.

سقف بسته طلا و نقره روز بیمه 200 میلیون ریال خواهد بود و کاربران عادی پس از امضای قرارداد همکاری و ارائه گواهی کسر حقوق می توانند با چک صیادی و سازمان ها و شرکت ها از مزایای استثنایی این بیمه نامه برخوردار شوند. . .

فرآیند صدور کلیه بیمه نامه های این طرح بدون نیاز به کاغذ و در بستر آنلاین انجام می شود و با اسکن کد K چاپ شده روی کارت در صفحه کاربری کاربر قابل دسترسی و مشاهده می باشد.

بیشتر بخوانید  بانکداری دیجیتال، استراتژی کلان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی های روز بیمه در سراسر کشور تماس حاصل نمایند.

г. بانک و بیمه

دیدگاهتان را بنویسید