مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بانکداری دیجیتال، استراتژی کلان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



دکتر ناصر سیف اللهی عضو هیئت مدیره بانک کرزالحسن مهر ایران به همراه احمدرز فرجی معاون امور استان های استان از استان سمنان و شعب این بانک بازدید کردند و استان از تکمیل این بانک ابراز خرسندی کرد. سال گذشته

در نشستی که با کارکنان بانک های استان برگزار شد، ابتدا «شهریار سکوتی» مدیر شعب بانک های استان گزارشی از عملکرد بانک در استان و راهبردهای آتی استان با محوریت دستمزد مهریار ارائه کرد. و طرح پرداخت حقوق، توسعه حساب های جاری و توسعه خدمات الکترونیکی را یکی از برنامه های اصلی در مدیریت شعب استان ها دانست.

در ادامه دکتر “سیف اللهی” با قدردانی از “شهریار سکوتا” مدیر امور شعب این بانک در استان سمنان، به آشنایی هر چه بیشتر و بهتر این بانک با شهروندان استان اشاره کرد. ارائه خدمات به مشتری و مشتری مداری با بالاترین کیفیت را یکی از مهمترین اولویت ها در تجارت بانکی عنوان کرد.

وی افزود: اولین استراتژی آینده بانک، بانکداری کاملا دیجیتال است، زیرا باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و رضایت مشتری می شود، دومین استراتژی بانک توسعه شعب فیزیکی و سومین استراتژی بانک افزایش سهم است. دارایی های بانک در کشور

یکی از اعضای هیئت مدیره بانک گفت: همه ما موظفیم این راهکارها را با جدیت دنبال کنیم. زیرا قصد داریم روز به روز خدمات بهتری به مشتریان ارائه دهیم و جایگاه بهترین بانک جهان اسلام را به خود اختصاص دهیم.

روابط عمومی بانک ایران کارزولحسنه مهر

بیشتر بخوانید  کرونا به نوزاد 7 ماهه مرودشتی هم رحم نکرد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *