مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تست پرواز و آمبولانس هدایت شده

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


زمانی که فردی دچار حمله قلبی می شود، چند دقیقه ارزش دارد، اما آمبولانس معمولا دیر می شود. در چنین مواردی، آمبولانس اورژانس از راه دور ممکن است راه حل باشد.

این پهپاد که توسط یک فارغ التحصیل هلندی ساخته شده، ده برابر سریعتر از یک آمبولانس کلاسیک کار می کند. با موبایل کار می کند و مجهز به دفیبریلاتور است و پزشک از طریق اسپیکر و دوربین راهنمایی های لازم برای استفاده را می دهد.

تست پرواز و آمبولانس هدایت شده

الک مومون – مخترع این دستگاه سرعت را رمز موفقیت خود می داند و می گوید: محدودیت پهپادها ظرفیت کم باتری آنهاست. اما با این سرعت و رسیدن سریع به مقصد، تنها پنج درصد باتری مصرف می کنیم. این به ما این امکان را می دهد که خیلی سریع پرواز کنیم.

این دستگاه در حال حاضر تنها به صورت مدل ساخته می شود، اما با تست های فعلی امیدواریم تا پنج سال دیگر در بازار عرضه شود.

تست پرواز و آمبولانس هدایت شده

از سوی دیگر، تحقیقاتی توسط دانشمندی از دانشگاه استنفورد در کالیفرنیا در حال انجام است که در مورد توسعه راهنماهای پوشیدنی گزارش می دهد.

این محقق دستگاهی طراحی کرد که مانند یک دستبند دور مچ دست می پیچد و می تواند به یک دوربین پرنده و هدایت شونده تبدیل شود. قفل دستبند با فشار یک دکمه باز می شود و مانند یک هلیکوپتر پرواز می کند.

این دستگاه بر حرکت کاربر نظارت می کند و پس از گرفتن عکس یا فیلم به آن باز می گردد.

اگرچه چنین مدل هایی برای علاقه مندان به ورزش های سنگین در نظر گرفته شده است، اما برای علاقه مندان به سلفی های دسته جمعی به خصوص کسانی که دست های بلندی ندارند نیز می توانند جالب باشند.

بیشتر بخوانید  روش صحیح کاشت درختان شیک


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *