مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تست شخصیت بر اساس انتخاب چشم!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


در واقع افرادی هستند که چنان نگاه مغناطیسی دارند که نمی توان از خیره شدن به آنها اجتناب کرد. از سوی دیگر، دیگران آنقدر عمیق آن را دارند که باعث می شود ما احساس ناراحتی و خجالت کنیم. در اینجا ما از قدرت تحریک چشم استفاده می کنیم و یک مسابقه کوتاه بصری/روانی ارائه می دهیم! کافی است به سری از چشم ها در تصویر زیر نگاه کنید و یکی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما جذابیت دارد. سپس آنچه را که در مورد شما فاش می کند بخوانید!


تست شخصیت / خودشناسی

خیر 1. – اگر چشم اول را انتخاب کردید، احتمالاً فردی بسیار غریزی و شجاع هستید که مشتاقانه بدون توجه به عواقب آن، خود را به تجربه می اندازد. هر پروژه جدید یک فرصت رشد برای شما است و شما با اشتیاق از آن استقبال می کنید. تنها نقطه ضعف این است که شما ممکن است بیش از حد به دیگران اهمیت دهید زیرا همیشه در دسترس هستید تا در مواقع نیاز بدون درخواست کمک، گوش دهید و کمک کنید.

شماره 2- این انتخاب نشان دهنده فردی بسیار تحلیل گر است که به جزئیات توجه دارد و قبل از تصمیم گیری تمایل دارد موقعیت ها و پیامدهای احتمالی را بررسی کند. شما هیچ مشکلی ندارید تنها زندگی کنید، در واقع شما داوطلبانه آن را درخواست می کنید زیرا به شما فرصت می دهد در آرامش فکر کنید. علاوه بر این، شما بسیار بیشتر از آنچه در نظر دیگران به نظر می رسید اعتماد به نفس دارید و اغلب در معرض خطر دست کم گرفتن قرار می گیرید.

بیشتر بخوانید  تولد احمد مهران فر از بهرام افشاری مبارک!

شماره 3. – شما فردی بسیار خلاق و تخیلی با علایق و عادات غیرعادی هستید. گاهی اوقات این می تواند باعث شود که شما را “عجیب” در نظر بگیرند، اما اساساً به قضاوت دیگران اهمیت نمی دهید. یک یادداشت منفی؟ تو خیلی کثیف هستی… اما چون واقعا برات مهم نیست، برایت مشکلی نیست.

شماره 4. – شخصیت شما نه تنها برای دیگران بلکه برای خودتان نیز بسیار مرموز و پیچیده است! نوسانات خلقی طبیعی است و این به خصوص با آشنایان جدید مشکلاتی ایجاد می کند زیرا دوستان قدیمی یاد گرفته اند شما را بپذیرند. شما همیشه تمایل دارید مردم را سطحی قضاوت نکنید، احتمالاً به این دلیل که بسیار تحلیلگر هستید … و تمایل دارید بیش از حد از خودتان انتقاد کنید.

شماره 5 – حساسیت اسب سرگرمی شما، در واقع غیرعادی نیست که شما خیلی زودتر از دیگران متوجه چیزها شوید، زیرا تمایل به مشاهده، “احساس” و همدلی با دیگران دارید. اما این شما را آسیب پذیرتر می کند زیرا در معرض خطر آسیب دیدن از اعمال یا سخنان اطرافیان خود قرار می گیرید. شما احساسات عمیق شادی و غم را به خوبی می شناسید، و در پاکسازی دریغ نکنید، در صورت لزوم فریاد بزنید — و این به شما اعتبار می دهد!

شماره 6. – شما بیش از حد به گذشته وابسته هستید، یا حداقل چیزی یا کسی وجود دارد که هنوز بر زندگی فعلی شما سایه می اندازد! شما نمی توانید همه چیز را پشت سر بگذارید و تجربیات قدیمی – به خصوص تجربیات منفی – هنوز به شما آسیب می زند. شما فردی بسیار قوی هستید و می دانید که چگونه با قاطعیت با مشکلات روبرو شوید، اما تمایل دارید مسائل را درون خود نگه دارید و این روند غلبه بر آنها را کند می کند. با کسی صحبت کن مطمئنا احساس خوبی خواهی داشت!

بیشتر بخوانید  آیا نجفی دوباره به قتل عمد محکوم شد ؟

شماره 7 – تأثیری که بر دیگران می گذارید برای شما مهم است و از آنجایی که شما فردی خوب و متعادل هستید، می خواهید دیگران به این موضوع توجه کنند. شما نمی توانید بی عدالتی، بدخواهی و نامهربانی را تحمل یا تحمل کنید، بنابراین سعی می کنید آن را با درست ترین و نوع دوستانه ترین رفتار ممکن جبران کنید. چه تعداد ارجاع؟ سعی کن زیاد نگران قضاوت دیگران نباشی… تو آدم زیبایی هستی و چیزی برای اثبات نداری!

شماره 8. – اگر این چشم را انتخاب کردید، مطمئناً شور و انرژی ندارید! در واقع شما قادر به حفظ ریتم کاری هستید که برای اکثر مردم غیرقابل تصور است! شما بدون قید و شرط دوست دارید و کلمات “نمی توانم” در دایره واژگان شما وجود ندارد. تنها منع مصرف این است که این تمایل به انجام همیشه کاری می تواند باعث اضطراب و ناتوانی در آرامش شود! داشتن انرژی زیاد چیز خوبی است، اما سعی کنید آن را کنترل کنید تا غرق نشوید!

خیر 9. – اگر آخرین چشم را انتخاب کردید، دوستی هستید که همه دوست دارند داشته باشند. شما به خوبی متعادل هستید و می دانید که چگونه موقعیت ها را تجزیه و تحلیل کنید و نظرات واضح و بسیار مفیدی بدهید. شما افرادی را دوست ندارید که راه خود را با دیگران تلاقی می کنند، در واقع با خود و دیگران شفاف و صادق هستید. فقط یک نصیحت — حتی اگر شما رازدار کاملی هستید، زمانی که به آن نیاز دارید استراحت کنید و از دیگران بخواهید که به آن گوش دهند!

بیشتر بخوانید  ضرب المثل خر ما از کرگی دم نداشت یعنی چه ؟


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *