مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تزریق واکسن کرونا به نوه هشت ساله وزیر بهداشت

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سایت طلا ،”بهرام عین اللهی” وزیر بهداشت که با همراهی “یسری رضایی” نوه هشت ساله خود به این مرکز واکسیناسیون مراجعه کرده بود، گفت: در اوج امیکرون ۲۰ درصد از مبتلایان کودکان هستند از این رو با همراهی نوه خود برای دریافت واکسن کرونا، به والدین تاکید می‌کنم که تزریق واکسن به کودکان خود را جدی بگیرند.

“بهرام عین اللهی” با اشاره به این که تزریق واکسن کرونا به کودکان پنج سال به بالا آغاز شده است، گفت: کنترل این بیماری فقط با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کامل کردن واکسیناسیون امکان پذیر است از این رو مردم حتما واکسیناسیون کودکان خود را در اولویت کارهایشان قرار دهند.

“یسری رضایی” نیز پس از انجام واکسیناسیون خود، به والدین و به ویژه دانش آموزان گفت: باز شدن مدارس به صورت حضوری و پایان کرونا را در انجام واکسیناسیون، استفاده از ماسک و شستن دست‌ها می‌دانم بنابراین دوست داشتم هرچه زودتر این واکسیناسیون را انجام دهم.

مادر این کودک هم خطاب به والدین گفت: ایران سابقه‌ای صدساله در تولید واکسن دارد از این رو هرآنچه متخصصان و دانشمندان ما برای سلامتی مان توصیه کنند برای خود و فرزندانم انجام می‌دهم .

اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید


بیشتر بخوانید  تمرین جنجالی استقلال با دو زن / عکس
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *