مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تریبون نماز جمعه متعلق به شهروندان و اهالی روستاست / هوای آلوده توسط کارخانه سیمان روستاییان حمل می شود

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس ، نشست هم اندیشی اهالی روستای باغکامه با نمایندگان شهر پردیس امشب در مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

در این مراسم با حضور حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ، رئیس اداره ورزش و جوانان در پاریس ، رئیس و اعضای شورای اسلامی روستای باغماکش ، اهالی روستا ابتدا مشکلات خود را توسط بحث درمورد مشکلات آنها ، فضای ورزشی ، آلودگی هوا ، آنها محور نامناسب دانشگاه را به باغماش و غیره برای کارمندان بیان کردند.

حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس با تقدیر از برگزارکنندگان این نشست اظهار داشت: روستای باغمحش مشکلات زیادی دارد اما از طرف دیگر ظرفیت کافی دارد و مردم باید به طور گسترده تری در این مراسم ها شرکت کنند.

امام جمعه دانشگاه گفت: “مردم و کارمندان می توانند کارها را با هم انجام دهند و نیاز اصلی آن این است که از مردم بخواهیم تا کارمندان برای حل این مشکلات کارهایی انجام دهند.”

وی افزود: مشکلات مربوط به آب آشامیدنی ، وضعیت هوای روستا که به دلیل وجود کارخانه سیمان ، وضعیت جاده اصلی و … آلوده است ، با تقاضای الزامات برطرف می شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: “ما قول می دهیم که نماز جمعه اساس روستاییان و شهروندان است و شما وقت دارید که توجه کارکنان خود را به مشکلات خود جلب کنید و امیدواریم که در دولت جدید این موارد به شکل روستا به روستا باشد ، مکان به مکان و مرحله به مرحله حذف و هر هفته در نماز جمعه ، این موارد را اعلام می کنیم.

بیشتر بخوانید  بیرانوند: امیدواریم هر دو وزنه بردار خود را در توکیو / موارد جدید اضافه شده به اردوی بزرگسالان بانوان - اخبار کشتی و وزنه برداری - اخبار ورزشی تسنیم

امام جمعه پردیس افزود: در شهرک قبلی ، بنده و سایر مسئولان هر هفته در روستا حضور داشتند تا شورای اداری را برای حل مشکلات برگزار کنند و ما برای همه کارمندان حاضر در همان روستا مصوباتی را برای حل مشکلات امضا کردیم.

وی گفت: “ما با کمک دیگران مشکلات را به حداقل می رسانیم.” – ورزش توصیه اسلام است زیرا روح و جسم انسان را نشاط می بخشد ، اما امروز جوانان ما درگیر فضای مجازی هستند و ذهن ، جسم و روح و مشکلات آنها را گرفته اند. “این امر باعث ایجاد ستون فقرات ، مغز و روح آنها شده است.
حجالاسلام حسینی افزود: ورزش روح را شاد و ذهن را پاک می کند به همین دلیل اداره ورزش به کار آمد و برای بالا بردن روحیه اهالی روستا مسابقات را برنامه ریزی کرد.

امام جمعه پردیس ادامه داد: طی این سالها 1500 متر زمین برای فوتبال در این روستا در نظر گرفته شده است اما می توان با نصب چمن و چیدمان جوانان را به ورزش ترغیب كرد ، زیرا موجب صرفه جویی در ورزش و جلوگیری از بسیاری از مشکلات. “پسندیدن.

وی افزود: مسئولان باید سریعتر این مشکلات را حل کنند زیرا بعد از کار ، مسکن و ازدواج ، ورزش یکی از نیازهای اساسی جامعه است.

حجت الاسلام حسینی گفت: باید در روستاها کار کنیم ، زیرا امکانات از هر نظر به شهرها می رسد اما در روستاها این امکانات نزدیک به صفر است و جاده پر خطر ، ناهموار و ناامن تردد مداوم را غیرممکن می کند.

بیشتر بخوانید  میزان افزایش حقوق کارمندان برای سال آینده چقدر است؟

امام جمعه پردیس اظهار داشت: ما با توضیحات کامل و اعلام راه حل برای دولت جدید تمام موارد مهم را که شامل مشکلات و کمبودهایی بود به شهرستان پردیس ارسال کرده ایم تا پس از روی کار آمدن دولت جدید این مشکلات ردیابی و حل شود. دفتر.

وی اعلام کرد: برخی از مشکلات روستای باغمش در این لیست به کارمندان گزارش می شود و این لیست هر ماه پر ، پر و ارسال می شود و مشکلات را به هر کارمندی که از جدید وارد شهر شده است منتقل می کنیم. ما همچنین نماز جمعه را دنبال می کنیم.

انتهای پیام / 67016 /


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *