مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تروریست داعش در بغداد دستگیر شد

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، مهر به نقل از المعلومه نوشت: فرماندهی پلیس بغداد با صدور بیانیه ای از دستگیری یک تروریست داعشی موسوم به «ذابه (خیابان) حیفا» در پایتخت عراق خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: اطلاعات دقیق در مورد حضور دو مظنون تحت تعقیب طبق ماده 4 قانون مبارزه با تروریسم به رهبری هنگ های اضطراری پلیس بغداد ارسال شده است. از سال 2008 حکم دادگاه علیه این دو مظنون که یکی از آنها به «ذابه هیفا» معروف است و در خارج از عراق متواری بودند، صادر شده است.

بر اساس بیانیه فرماندهی انتظامی بغداد، سرلشکر “ماجد فالح نامه” فرمانده پلیس بغداد دستور تشکیل تیم کاری تخصصی به سرپرستی مدیر هنگ ها برای مواقع اضطراری و با عضویت افسران ارشد را صادر کرد. ، که می تواند اطلاعات را تأیید کند و به مخفیگاه دو مظنون حمله کند و آنها را بگیرد و دستگیر کند. این دو متهم پس از دستگیری به مراجع ذیصلاح تحویل داده شدند تا اقدامات قانونی برای آنها انجام شود و به سزای اعمالشان برسند.

این خبر در حالی منتشر می شود که نیروهای امنیتی عراق روز دوشنبه در عملیات مشترک با نیروهای تیپ دوم حشدالشعبی توانستند یک تروریست داعشی را در شرق الانبار دستگیر کنند.

به گزارش واحد اطلاع رسانی حشدالشعبی، این عملیات بر اساس گزارش های دقیق اطلاعاتی انجام و در نتیجه یک تروریست داعشی دستگیر شد. بر اساس مفاد ماده 4 قانون مبارزه با تروریسم، تروریست دستگیر شده توسط نهادهای قضایی در اداره عملیات شرق الانبار تعقیب شد.

بیشتر بخوانید  ویدیوی دیده نشده از آتیلا پسیانی و فردوس کاویانی در کنار هم | درگذشت دو رفیق در یک هفته+ویدئو
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *