مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ترفند دریافت یارانه ۴۰۰ هزار تومانی!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ترفند گرفتن یارانه 400 هزار تومانی! | با این کار از دهک اول تا سوم یارانه بگیرید و نحوه پرداخت معیشت و برداشت یارانه جدید را بگیرید و در زیر دهک های 1 تا 3 خانوار را استعلام کنید.

در این مقاله می خواهیم ترفندی را برای دریافت یارانه 400 هزار تومانی که فقط برای اقشار کم درآمد و از دهک اول تا سوم که معمولا در کمیته امداد و کمک های اجتماعی عضویت دارند، ارائه کنیم.

از امروز به ازای هر نفر 400 هزار تومان از دهک 1 تا 3 به حساب سرپرستان خانوار ریخته شده است که مبلغ بسیار زیادی است به طوری که خیلی ها از ما پرسیدند که چگونه می توان یارانه 400 هزار تومانی دریافت کرد؟

برای خانم ها راه اول این است که سرپرست خانوار شوید برای این کار حتما باید شوهر یا پدر نداشته باشید اگر مدت هاست از همسرتان ناراضی هستید می توانید با جدایی یارانه بگیرید. خودم را از سرم بیرون کنم

راه دیگر کاهش درآمد زیر 4 میلیون و 500 هزار است.

حجت عبدالملکی به عنوان مهمان در شبکه اطلاع رسانی صدا و سیما به تشریح سازوکار اعطای یارانه به خانوارها پرداخت و اظهار داشت: در موضوع هدفمندی یارانه ها، قطع یارانه و تعیین سطح درآمد خانوار بسیار حائز اهمیت است. بانک اطلاعاتی بهزیستی ایران در ماه های اخیر تکمیل شده و به 95 درصد رسیده است. برخی از دستگاه ها هنوز اطلاعاتی ارائه نکرده اند. البته اطلاعاتی که هنوز نرسیده است نباید مردم را نگران کند، زیرا ما فرض می کنیم مردم دارایی جدیدی ندارند.

بیشتر بخوانید  قیمت خودروهای خارجی ۵۰ تا ۸۰ درصد ارزان می‌شوند -

وی افزود: دهک اولیه را اجرا کردیم و آخرین اطلاعات (15 اردیبهشت) را در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار دادیم. البته اطلاعات جدیدی به طور مداوم در حال دریافت است و ممکن است اعتراضاتی از گذشته وجود داشته باشد که سیستم هایی برای رسیدگی به این اعتراضات وجود داشته باشد. “است.

به هر حال امیدواریم با یارانه های جدید مشکل مردم شریف ایران حل شود و دیگر شاهد فقر و بیکاری در جامعه نباشیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *