مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تجاوز جنسی، بارداری و زایمان در کما

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


مجله دلگرم: یک زن آمریکایی که چهارده سال در کما بود باردار شد و فرزند سالمی به دنیا آورد.

این زن که در کما به سر می برد و هویتش فاش نشد، به گفته پرستاران در چند ماه گذشته “نال” می کرد، اما هیچ یک از کسانی که از او مراقبت کردند، علت ناله و تغییرات جسمی او را درک نکردند.

استعفای مدیر مرکز درمانی مسکونی

مدیرعامل یک شرکت صاحب یک مرکز بهداشتی درمانی در آمریکا پس از باردار شدن یکی از بیمارانش در حالی که در حالت کما و بیهوشی کامل به سر می برد، استعفا داد. پلیس در حال بررسی اتهام تجاوز جنسی است.

استعفای بیل تیمونز توسط هیئت مدیره مرکز بهداشت و پرستاری هاسیندا پذیرفته شد.

پس از زایمان این زن در بیمارستانی در فینیکس، آریزونا، او مجبور به استعفا شد.

این زایمان که در 8 آذر گزارش شده بود، انجام شد تا اینکه هیچ یک از پرستاران و امدادگران کلینیک حتی متوجه باردار بودن بیمار نشدند و فقط متوجه شدند که چیزی تا روز زایمان نمانده است.

واکنش کاربر

خبر بارداری این زن آمریکایی که 14 سال در کما به سر می برد با موج گسترده ای از واکنش های کاربران در فضای مجازی همراه بود.

بسیاری از کاربران به این آزار جنسی واکنش نشان داده و آن را محکوم کردند. آنها از این حادثه ناگوار و غیرانسانی تعجب می کنند، از اینکه در همه جای دنیا بیماری های مقاربتی وجود دارد ابراز تاسف می کنند و امیدوارند هر چه زودتر قربانی شناسایی و مجازات شود.


باردار آمریکایی در کما

کاربران قبول دارند که تنها دلیل این امر بیماری‌های مقاربتی است که نه محدودیت‌ها و نه آزادی جنسی به کسی کمک نمی‌کند تا از این رویدادهای غم انگیز جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید  ویدیو اولین حضور ناصر عبدالهی در تلویزیون

برخی از کاربران نسبت به پیگیری های کلینیک محل بستری وی واکنش نشان دادند و از پرسنل آن مطلع هستند. برای برخی از کاربران این سوال پیش آمد که چگونه جنین در این شرایط بزرگ شده و سالم به دنیا آمده است؟! آیا پزشکان متوجه بارداری او نشدند؟! چگونه تولد نوزاد به بیمار آسیبی نمی رساند؟!


اخبار تکمیلی

متجاوز کیست؟

پلیس آریزونا در آمریکا مردی 36 ساله را دستگیر کرده و می گوید که نتایج تحقیقات نشان می دهد که او مظنون اصلی “تجاوز جنسی” به زنی بیمار است که در حالت نباتی بوده، اما باردار شده و زایمان کرده است. تولد ماه گذشته


تجاوز به زنی که در کما بود


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *