مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تبریک عجیب یک کمدین مشهور ایرانی به مناسبت سالگرد این روز!

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ابراهیم کایدی معروف به شهرام کایدی در سال 1354 در قیر و کارزین استان فارس به دنیا آمد، او بازیگر سینما و تلویزیون است.


بازیگر ایرانی / شهرام کایدی

شهرام کایدی با نام اصلی ابراهیم در 10 مرداد 1354 در شهرستان قیر و کارزین استان فارس به دنیا آمد. شهرام کایدی آخرین فرزند خانواده است و اختلاف سنی او با پدرش زیاد بود. پدرش در بهار 1356 درگذشت. این اختلاف سنی زیاد باعث شد طرز فکری کاملاً متفاوت داشته باشیم. ورود او به عرصه بازیگری با مخالفت پدرش آغاز شد تا جایی که حمایت مالی خود را پس گرفت. پدرش زمیندار شیرازی بود. پدر خانم شهرام کایدی که عموی اوست نیز از تاجر ثروتمند آن زمان بود. .


بازیگر ایرانی / شهرام کایدی

اولین کار ویدئویی تلویزیونی شهرام کایدی «ماشین شماره 11» بود، سپس در سریال «بازگشت پرستو» بازی کرد. شهرام کایدی معتقد است بازیگری او از زیر صفر شروع شد نه از صفر. شهرام کایدی کار خود را از سال 1352 در کارگاه آموزشی «امین تارخ» آغاز کرد و در سال 1353 به «بازیگر» رسید و در همان سال با کارگردانان مطرحی چون; قطب الدین صادقی، گلاب آدینا و… کار کردند. شهرام قیدی در ماه مبارک رمضان در سریال پرطرفدار «پنجم خورشید» در کنار «حمید گودرزی» به ایفای نقش پرداخت و نقشی بسیار پررنگ از خود به نمایش گذاشت.


بازیگر ایرانی / شهرام کایدی

شهرام کایدی با دختر عمویش ازدواج کرده و یک دختر به نام سارینا دارد. به گفته شهرام کایدی: سارینا منتقد بسیار خوبی است. بهتر است بگوییم منتقد تند!


بازیگر ایرانی / شهرام کایدی

وقتی صحبت از نقد فیلم های من می شود، به اینکه من پدرش هستم، لاف نمی زند و سبک نقد می کند. گاهی آنقدر از حضور من در فیلم انتقاد می کند که من جواب می دهم اگر این کار را بازی نمی کردم پس چه کسی هزینه مدرسه یا غذای شما را پرداخت می کرد و البته سارینا می گوید بازیگر نمی شود کردی من هم کمتر خوردم .

بیشتر بخوانید  افزایش 15 درصدی مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال 99


بازیگر ایرانی / شهرام کایدی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *