مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تامین مالی 150 شرکت دانش بنیان توسط بانک صنعت و معدن

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر علی هورسندیان اظهار داشت: این بانک در سال گذشته مبلغ 1540 میلیارد ریال به شرکت های معرفی شده از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی بر اساس تفاهم نامه منعقده با آن پرداخت کرده است. دوست داشتنی..
وی افزود: 34 هزار و 470 میلیارد ریال از محل منابع داخلی این بانک به شرکت‌های دانش‌بنیان طبق اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و 942 میلیارد ریال از محل قراردادهای منعقده با صندوق توسعه ملی با معرفی نامه از طرف این بانک. معاونت شرکت ها بر اساس دانش توسط بانک صنعت و معدن پرداخت می شد.
دکتر هورسندیان با بیان لزوم ایجاد بستر مناسب برای حمایت از شرکت های دانش بنیان گفت: استفاده از ایده ها و نتایج تحقیقات جدید در صنایع مختلف و تجاری سازی آنها مستلزم ایجاد و توسعه شرکت های دانش بنیان است که این امر ضروری است. بانک صنعت و معدن با همکاری چند دانشگاه و سازمان ها و نهادهای مرتبط اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده است.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن تاکید کرد: امسال با توجه به منویات مقام معظم رهبری و شعار سال حمایت همه جانبه از شرکت ها و استارت آپ های دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته و این بانک آمادگی دارد تا پذیرش تسهیلات و خدمات بانک به منظور کمک و تسهیل در کار این شرکت ها، صدور ضمانت نامه، گشایش اعتبار اسنادی و سایر خدمات بانک های خرد را اعلام می کند.

بیشتر بخوانید  آیا قیمت طلا در روز های آینده نزولی خواهد شد؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *