مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تاج در ایران مهار شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت از عملکرد ایران در مبارزه با تاج به ویژه تلفات روزانه تک رقمی ناشی از این بیماری و گسترش واکسیناسیون تاج تقدیر کرد. و گفت: پوشش واکسیناسیون کرونا در ایران در حد ایده آل است.

دکتر بهرام عین اللهی در نشستی با موضوع تدریس آدهانوم در حاشیه هفتاد و پنجمین مجمع جهانی بهداشت در ژنو، انتخاب مجدد آدهانوم را به عنوان دبیرکل سازمان جهانی بهداشت تبریک گفت و به تشریح دستاوردهای ایران در مبارزه با تاج و پوشش واکسیناسیون در کشور پرداخت. کشور ما.

وزیر بهداشت گفت: با حمایت مردم و تلاش نیروهای بهداشت و درمان بیماری عروق کرونر قلب در ایران در حال کنترل و کنترل است و بیش از دو هفته است که میزان مرگ و میر روزانه ناشی از بیماری عروق کرونر در کشورمان به میزان قابل توجهی است. تنها.”

دکتر عین اللهی با اشاره به عرضه گسترده واکسن کرونا در ایران گفت: به لطف خدا و با کمک مردم تاکنون حدود 150 میلیون دوز واکسن در ایران تزریق شده است و پوشش واکسیناسیون در کل جمعیت ایران است. حدود 75 درصد.”

وی تاکید کرد: تحریم های ناجوانمردانه آمریکا و استکبار جهانی علیه ایران مانعی برای موفقیت کشورمان در کنترل ولیعهد نبوده است. چون در ایران مردم به کمک نظام سلامت شتافتند.

وزیر بهداشت با انتقاد از کاستی ها و عدم ایفای تعهدات برخی نهادهای بین المللی در خصوص وضعیت بهداشت و درمان در برخی نقاط جهان، گفت: برخی مناطق جنگ زده سال هاست که وضعیت سلامت خوبی ندارند. و تمامی سازمان های بین المللی مسئول در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید  وضعیت سلامت کنکور 1401 در تمامی حوزه ها و گروه ها تایید شد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *