مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تاثیر سوجوک درمانی بر سلامت بدن

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


سوجوک درمانی چیست؟

سوجوک تراپی درمانی مبتنی بر طب فشاری و روشی ساده است که نتایج بسیار موثری به شما خواهد داد. در سوجوک درمانی و روش های مربوط به آن، کف دست ها و پاها به عنوان محور تأثیر بر تمام قسمت های فعال بدن عمل می کنند و از طریق آنها تمام دردهای بدن را کنترل می کنیم. ذکر این نکته ضروری است؛ پروفسور پارک جائه وو اولین کسی بود که این درمان را ابداع کرد. در زبان کره ای به معنای دست و گریه به معنی پا است، بنابراین کارشناسان معتقدند که این تکنیک با تمام اندام های داخلی سازگار است و معتقدند بسیاری از بیماری ها با استفاده از دست و پا قابل درمان است. .


سیستم انطباق در سوجوک یا طب سوزنی کره ای چیست؟

همه اعضای مختلف بدن در نقاطی به نام سیستم سازگاری منعکس می شوند. در سیستم سازگاری، هر اندام و هر اندام در یک منطقه خاص شناسایی می شود. و تمام تمرکز حرفه ای روی این دو نکته است که به انطباق معروف است. سیستم، و این دلیل تفاوت بین طب سوجوک و طب سوزنی است.
به عنوان مثال، اگر یک عضو، مانند یک منبع، دچار مشکل شود، به سیستم انطباق اطلاع می دهد. در سیستم تطبیق نقاطی به نام نقاط تطبیق وجود دارد که کانون اطلاعات هستند و با استفاده از ابزار می توان این نقاط حساس را پیدا کرد.


 سوجوک درمانی

اگر به این نقطه بحرانی برسیم، در واقع به آن اندام رسیده ایم و وقتی روی آن نقاط کار می کنیم، موج به سمت آن اندام می رود، در دست ها، پاها، گوش ها و حتی زبان سیستم های سازگاری وجود دارد.
اطلاعات مربوط به انطباق عملکرد اعضای بدن را می توان در سراسر سیستم انطباق یافت. نقاط انطباق زمانی حساس می شوند که در اندام دچار اختلال می شویم.

بیشتر بخوانید  حساسیت به ذرت و عوارض ناشی از آن


علت نام گذاری دست و پا در داروی سودوک بر روی سیستم تنظیم بدن چیست؟

تمام اعضای مختلف بدن در قسمت هایی از دست یا پا منعکس می شود و در صورت اختلال در عملکرد هر یک از این اعضا، بلافاصله این اختلال به سیستم سازگاری که کانون اطلاعات است گزارش می شود و سوجوک درمانی آنها را پیدا می کند. حساس بر عملکرد اندام ها تأثیر می گذارد و با آزاد شدن جریان، اختلال ذکر شده را برطرف می کند.

فواید سوجوک درمانی

1. سازگاری سوجوک درمانی با سایر روش ها به گونه ای که درمان همزمان با داروهای شیمیایی یا گیاهی باعث تسریع روند بهبودی می شود.

2. با استفاده از این تکنیک درمانی می توان بسیاری از بیماری های حاد را بلافاصله درمان کرد.

3. استفاده از این روش کاملا ایمن و بدون عارضه خواهد بود و به هیچ وجه سلامت شما را به خطر نمی اندازد.

4. این تکنیک به ابزار و وسایل گران قیمت نیاز ندارد و اگر نکات این تکنیک را یاد بگیرید به راحتی آن را در خانه برای خود و اطرافیانتان اجرا خواهید کرد.

5. در این روش تمرکز روی دست و پا است و بدن شما به هیچ وجه دستکاری نمی شود.


طب فشاری

چه کسانی مجاز به انجام سوجوک درمانی نیستند؟

استفاده از این روش درمانی برای افرادی که مواد مخدر مصرف می کنند ممنوع است و همچنین در دوران بارداری و یا زمانی که احساس بی خوابی، گرسنگی یا خستگی شدید می کنید، ممنوع است.

تفاوت سوجوک درمانی با طب سوزنی سنتی چیست؟

در طب سوزنی سنتی صدها نقطه کانونی با یک سوزن تحریک می شوند. از آنجایی که این نقاط در نقاط مختلف بدن پراکنده هستند، طب سوزنی نیز در هر قسمت از بدن انجام می شود، در حالی که در سوجوک درمانی فقط اندام ها گنجانده شده است.

بیشتر بخوانید  کدام خوراکی های گیاهی برای کاهش فشار خون مناسب است؟

سوجوک در چه مواردی استفاده می شود؟

1. کاهش وزن و کاهش وزن

2. درمان بیماری های زنانه مانند ناباروری، تخمدان پلی کیستیک، خونریزی های غیر طبیعی، مشکلات هورمونی و …

3. رفع سلولیت

4. جوانسازی پوست و رفع چین و چروک

5. سینه ها را بزرگ یا کوچک کنید

6. درمان درد در استخوان ها و عضلات

7. درمان دیابت یا ام اس

8. درمان میگرن و سردرد


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *