تأمین زیرساخت ارتباطی دولت در استان فارس توسط ایرانسل



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز ، صبح امروز چهارشنبه 10 فروردین 1400 در دیدار دکتر بیان عباسی آرند مدیرکل ایرانسل و دکتر محمد هادی ایمانی استاندار فارس، دو طرف توافقنامه ای را امضا کردند. ایجاد و حمایت از شعب شبکه های دولتی در استان فارس.

بر اساس این قرارداد، ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G ایران و رکورددار سرعت اینترنت، زیرساخت‌های ارتباطی لازم را برای اتصال بیش از 2000 مرکز دولتی اعم از روستایی، بخشداری، استانی و فرمانداری به شبکه دولتی راه‌اندازی و پشتیبانی می‌کند. .

استاندار فارس با اشاره به افتتاح آتی بزرگراه شیراز – اصفهان خواستار افزایش همکاری ها برای رفع موانع و تسریع در پوشش ارتباطی این بزرگراه شد.

مدیرعامل ایرانسل در خصوص توسعه شبکه اینترنت پرسرعت روستایی ایرانسل در سال گذشته از تکمیل دسترسی روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت تا پایان سال جاری خبر داد. امسال. .

عباسی‌رند همچنین رقم برنامه‌ریزی شده برای سرمایه‌گذاری ایرانسلا در استان فارس در سال 1401 را 2600 میلیارد ریال اعلام کرد.

تاکید بر رفع موانع توسعه پوشش شبکه در شیراز

مدیرعامل ایرانسلا ظهر امروز نیز با حضور در ساختمان ایرانسلا در شیراز میزبان تعدادی از مسئولان شهری بود.

در این جلسه دکتر علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز و رئیس مجلس استان فارس در مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفر قادری نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی، مهندس سید احسان اصنفی شهردار شیراز و دکتر مهدی نصیری قرقانی عضو کمیته شورای اسلامی شهر شیراز حضور داشت، مدیرعامل ایرانسل خواستار ارتقای تعامل و همکاری دستگاه های مختلف از جمله شهرداری برای افزایش سایت های ارتباطی و کیفیت پوشش شبکه در شیراز شد.

بیشتر بخوانید  فوری؛ کف مستمری بازنشستگان تعیین شد

مسئولان حاضر در جلسه همچنین با اشاره به تجربه ایرانسل در راه اندازی مراکز داده از ایرانسل برای ارائه آخرین نسل شبکه تلفن همراه (5G) و مشارکت در بهسازی شهر شیراز از طریق ساخت زیرساخت های نوری تشکر کردند. . در شیراز تاسیس شد.

پنجمین مکان 5G ایران و ایرانسل در تاریخ 3 اسفند 1396 با حضور قائم مقام وزیر و سپس رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (مدیرعامل) و مدیر کل ایرانسل در فضای باز شهرداری شیراز افتتاح شد. خدمات آن به مردم این شهر ارائه شد.

روابط عمومی ایرانسل


دیدگاهتان را بنویسید