بی ثباتی جو در کرمان تا روز دوشنبه ادامه دارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



مریم سلاجقه در گفتگو با گزارشگر بیشتر با بیان اینکه ناپایدار است و سلام جو از بعدازظهر پنجشنبه آغاز شد ، وی افزود: وضعیت تا روز دوشنبه ادامه دارد.

وی ادامه داد: افزایش ابر ، بارش باران ، رعد و برق ، وزش باد شدید موقتی ، احتمال تگرگ در برخی مناطق پیش بینی نمی شود که پیش بینی می شود با شدیدترین بارندگی در مناطق جنوبی و جنوب غربی استان رخ دهد.

این کارشناس هواشناسی از استان کرمان احتمال بارش باران ، رعد و برق ، طوفان های موقتی و احتمال تگرگ در مناطق شیب دار را ادامه داد و ادامه داد: با توجه به نوع بارشی که به صورت باران سریع و شدید رخ می دهد ، احتمال آب گرفتگی فصول و طغیان رودخانه های فصلی در برخی مناطق ، به ویژه در مناطق جنوبی و غربی استان ، دور از انتظار نیست.

سلجوقی در مورد نیاز به جلوگیری از حرکت ، توقف و چرا دام های موجود در رودخانه ها بر عدم صعود به ارتفاعات تأکید کردند و افزودند: روز گذشته شاهد جاری شدن سیل در داخل کشور بودیم داهوئیه زرند و کاسکانی ما بافت داریم

وی با بیان اینکه احتمال طغیان در تمام نقاط استان وجود دارد ، گفت: بیشترین میزان بارندگی به ترتیب بوده است. خواستن با 14.2 ، بافت 8 ، ریگان و ساردوئیه 4 ، لاله زار 7 ، جهاد آباد ، جیرفت 8.5 ، ایستگاه آب منطقه ای کاسکانی 40 ، ایستگاه هواشناسی کاسکانی ۱۴ ، دالفورد و فاریاب 8 میلی لیتر میترا او ثبت شده است.

بیشتر بخوانید  کوه گلسی سخت; نمایی زیبا از کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاهتان را بنویسید