مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

بیوگرافی یاسین رامین و ماجرای جنجالی طلاقش از مهناز افشار

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



بیوگرافی یاسین رامین همسر مهناز افشار


محمد یاسین رامین، همسر مهناز افشار متولد ۱۳۶۰، فرزند ارشد محمد علی‌ رامین، با مدرک دکترا از دانشگاه کشور آلمان، دارای دو ملیت ایرانی و آلمانی است که پیش از این یک بار ازدواج کرده است.


یاسن رامین، پسر محمد علی رامین در دولت احمدی‌نژاد از معاونین و مشاورین رئیس سازمان هلال احمر بود.


separator line


ازدواج مهناز افشار با محمدیاسین رامین


مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۷ با محمد یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد. همچنین صیغه عقد این زوج توسط محمد خاتمی، رئیس جمهور سابق ایران در تاریخ ٢١ خرداد ١٣٩٣ خوانده شد.


بیوگرافی یاسین رامین بیوگرافی شوهر مهناز افشار بیوگرافی محمد یاسین رامین  لیا دختر یاسین رامین


separator line


طلاق مهناز افشار از یاسین رامین


مهناز افشار با انتشار استوری در صفحه اینستاگرام خود، خبر جدایی از یاسین رامین را اعلام کرد.


او با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش نوشت: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»


طلاق مهناز افشار از یاسین رامین


separator line


شرط ازدواج مهناز افشار با یاسین رامین


مهناز افشار پیش از ازدواج با فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی احمدی نژاد شرط کرده بود که او همسر دیگر خود را طلاق دهد. یاسین رامین پس از انجام این شرط، رضایت مهناز افشار برای ازدواج با او را گرفت.


separator line


جزییات ازدواج مهناز افشار با محمد یاسین رامین


یاسین رامین، فرزند ارشد محمدعلی رامین و همسر مهناز افشار است. یاسین رامین سعی داشت از طریق میانجیگری سید محمد خاتمی، با علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی دولت یازدهم ارتباط برقرار کرده تا وزیر، وی را به سِمَت مدیر عاملی یکی از شرکت‌های بازرگانی ایران در آلمان منصوب کند و وی بتواند در آلمان زندگی کند که این امر با مخالفت وزیر روبرو شد.

بیشتر بخوانید  استراماچونی به تیم ملی میرود ؟


او در مصاحبه‌ای با نیوشا صارمی در سایت روز آنلاین پیرامون اتهامات ایجاد شده نسبت به وی و حواشی زندگی شخصیش به سوالات پاسخ داد.


separator line


دختر مهناز افشار و یاسین رامین


لیا دختر مهناز افشار و محمد یاسین رامین چهارم خرداد ماه سال ۹۴ در آلمان، به دنیا آمد و همین اتفاق باعث شد تا سایر چهره‌های سینمایی در شبکه‌های اجتماعی خود تولد فرزند مهناز افشار و محمد یاسین رامین را به او تبریک بگویند.


دنبال کنندگان صفحه اجتماعی مهناز افشار هم پس از به دنیا آمدن دخترش لیا ، پیام‌های تبریک متعددی را برای او نوشتند. مهناز افشار در کنار عکسی که از دختر تازه متولد شده اش ، لیا ، منتشر کرد و نوشت: «از خواندن نوشته‌های زیبای شما، مهربانی شما، ادبیات شما و پاسخ‌های شما هزار بار به تک‌ تک شما بالیدم و بسیار خوشحالم.»


بیوگرافی یاسین رامین بیوگرافی شوهر مهناز افشار بیوگرافی محمد یاسین رامین  لیا دختر یاسین رامین


همچنین مهناز افشار در مورد دخترش نوشت: «لیا (۴/خرداد/)١٣٩۴ دختر ما (به معنی فرخنده) برایش دعا کردیم خداحافظش باشد همیشه… بهترین دوران زندگی همین کودکی است و کودکی را تا می‌شود باید مراقبت کرد و زندگی کرد … همیشه باور دارم، کودکان فرشتگان زمین هستند که باعث می‌شوند خداوند زمین و هر آنچه در زمین است را ببخشد … برای همه کودکان دعا کنیم.»


بیوگرافی یاسین رامین بیوگرافی شوهر مهناز افشار بیوگرافی محمد یاسین رامین  لیا دختر یاسین رامین


separator line


دستگیری یاسین رامین و شیر خشک های فاسد


یاسین رامین که گفته می شود مدیرعامل شرکت دارویی رشد است، به دلیل اختلاق مالی ۶ میلیاردی با هلال احمر در مرداد ۱۳۹۵ بازداشت شد، وی در حال حاضر با وثیقه میلیاردی موقتا آزاد شده است، مدتی شایعه شده بود که وی بدلیل وارد کردن شیرهای خشک آلوده موجب مرگ ده ها کودک شده است که بارها این خبر تکذیب شد.

بیشتر بخوانید  جزییات حذف حساب توییتری وزیر سابق راه


موضوع شیرخشک ها هنوز بر سر زبان‌هاست، شیرخشک هایی که عده‌ای می گویند فاسد بوده و نوزادانی را نابینا کرده یا به کام مرگ کشانده.


در پی پرونده چند سال گذشته شکایت هلال‌احمر از یاسین رامین، این موضوع حاشیه‌های زیادی پیدا کرد و گفته شد فرزند محمد علی رامین، ‌با استفاده از نفوذ پدرش در دولت احمدی‌نژاد توانسته محموله‌ عظیمی از شیرخشک های فاسد شده را وارد و توزیع کند که سود کلان برای خودش داشته و ضررهای جبران‌ ناپذیر برای بعضی خانواده‌ها.


در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ حکم دادگاه بدوی یاسین رامین صادر شد، حکم یاسین رامین در دادگاه بدوی ۱۷ سال محکومیت است و آنچه اجرایی خواهد شد حکم حبس به مدت ۷ سال است.


separator line


شباهت مهناز افشار با گوگوش


مهناز افشار با ایفای نقش در فیلم سینمایی شور عشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ به شهرت رسید، شباهت زیاد مهناز افشار به گوگوش، خواننده مشهور، در توجه رسانه ها به او در شروع کارش تأثیرگذار بود.


در بیشتر نقش هایی که بازی کرده به ارائه کاراکتر یک دختر شوخ و اجتماعی و برون گرا می پردازد، کاراکترهای خاکستری را به نقشهای کاملا مثبت و کاملا منفی ترجیح میدهد و معتقد است خاکستری بودن یک کاراکتر کمک میکند که تماشاگر تا انتهای فیلم برود و منتظر کشف جدیدی باشد.


separator line


مصاحبه با محمد علی رامین در مود ازدواج پسرش با مهناز افشار


محمد علی رامین معاون مطبوعاتی در دوران احمدی نژاد برای اولین بار درباره ازدواج پسرش با مهناز افشار بازیگر سینما اظهار نظر کرد. او گفت: « پسرم برای ازدواجش با من مشورت نکرده بود. گفت‌وگویی کوتاه با او را در این زمینه بخوانید.»


بیوگرافی یاسین رامین بیوگرافی شوهر مهناز افشار بیوگرافی محمد یاسین رامین . محمد علی رامین پدر یاسین رامین

محمد علی رامین، پدر یاسین رامین


شما از آشنایی پسرتان با مهناز افشار خبر داشتید ؟ از شما مشورت خواست ؟

بیشتر بخوانید  تیپ مهدی هاشمی و همسر جوانش در خارج از کشور!


– خیر


چه زمانی در جریان تصمیم پسرتان قرار گرفتید ؟


– بعد ازاتخاذ تصمیم نهایی و قبل از روز مراسم.


نظرتان در این باره چه بود ؟


– حرف تازه ای جز تکرار چند تذکر نداشتم. چون پسرم باورهای پدرش را خوب می شناسد. اما به عنوان یک پدر مسلمان حق دخالت نداشتم. شاید پسرم برای لحظاتی پدرش را در وضعیت حضرت نوح می دید. اما من هرگز پسرم را در وضعیت پسر نوح ندیدم و می دانم که هر اقدامی برایش یک تجربه است و هر تصمیمی باعث رشد شخصیت او می شود.


پس چرا به مراسم ازدواجش نرفتید ؟


– وظیفه ام حرمتگذاری به تصمیم پسرم بود نه تبعیت از تصمیم و رفتار او.


این اتفاق در رابطه پدر – پسری تان تاثیر داشته است ؟


– به طور طبیعی کیفیت و میزان رابطه ها شکل جدیدی پیدا می کند. البته رابطه پدر و پسر یک رابطه جوهری فطری و الهی است که به خاطر یک فاصله ظاهری قطع نمی شود. جنس این رابطه اصالتا تغییری نداشته است. اما طبعاً تغییر سبک زندگی محدودیت هایی به وجود می آورد. این تجربه نیز به خود من آموخت که چقدر محبت پدر و پسر خالص و بی بدیل و بی رقیب است.


separator line


آدرس پیج اینستاگرام مهناز افشار


https://www.instagram.com/mahnaz_afshar/


separator line


بیشتر بخوانید:


یاسین رامین، همسر مهناز افشار به ۱۷ سال حبس محکوم شد


separator line


تصاویر یاسین رامین و مهناز افشار




ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *